| ID : 000101 ze dne : 27.03.2009 00:11:35 |
|
|
NÁSILÍ - Cesta ke spokojenému PARTNERSTVÍ |
|
|
| Blogger |
26
bodů
|
|
|
|
Pokud dokážeš dobře poradit, pomoci s problémem nebo jsi něco podobného zažil, pak dej svou radu. |
| 27.03.09 01:56:08 |
|
|
Jo, je to tak. Mně to i samy říkaj. I tady v nějaký diskusi jedna přeci někde říkala, že toho svýho zkouší nebo jak to formulovala a doufá, že obstojí. Přeloženo - vysírá, aby byla usazená na svý místo. |
![]() | Jan |
|
| 27.03.09 02:12:54 |
|
|
Dneska jsem měl kupodivu úplně stejnou úvahu (zřejmě taky podmíněnou moudrostmi z tohoto serveru...). Tohle je bohužel pravda - Od těchto dnů se obracím a budu na ně tvrdej - pokud to zvládnu. Odměnou mi pak logicky bude více sexu... Ony jsou v podstatě stroje, neustále kontrolující samcovu formu (dominanci i inteligenci) a submisivně toužící po jeho semenu - Tohle je daný vzor... Možná i my myslící příjdeme na to, že takhle se to dělá a dělat se to má... Emancipace je jen zástěrka - jedna z "in konvencí" - když příjde na lámání chleba, je to jen o tom.. Ostatní pindy nelze brát zcela vážně.. |
![]() | Jarda82 |
|
| 27.03.09 04:04:37 |
|
|
To ses mě mohl zeptat. Řekla bych ti to už před rokem :-) |
![]() | Dala |
|
| 27.03.09 09:05:39 |
|
|
V jednom podniku za socializmu, kde jsem pracoval, existovala tzv. "děrovna". Bylo to čtyřicet bab v letech od 18 do padesáti. Všechny seděly u datastanic, a datlovaly děrné štítky pro počítač. V kolektivu často docházelo k otevřeným konfliktům, které vrcholily například kolektivní rvačkou na chodbě ředitelství. V tomto případě mělo vedení k disposici pana Macháčka. Byl to asi čtyřicetiletý kotelník, který chodil v promaštěných montérkách, poslouchal každé zprávy o politické situaci v radiu, a velmi rád pil pivo. Když se zase rozléhal křik celou budovou, zašel vždy ředitel osobně do kotelny, a řekl stručně panu Macháčkovi: Už se zase perou. Načež pan Macháček se ochotně zdvihl, vyběhl schody, vběhl na chodbu, chytil první slepici, a dal jí pár facek, většinou až se zamotala a upadla. Načež křik ještě zesílil, a pan Macháček vběhl do davu dam, chytil další slepici, a udělal totéž. Za čtvrt hodiny již dámy byly úplně klidné, a skládaly se na basu piva a jeden fernet pro pana Macháčka. Kdyby to neudělaly, tak by s nimi pan Macháček nejednal, a neodpovídal jim na pozdrav. Pan Macháček byl v nitrech žen jediným skutečně uznávaným mužem, který u nich měl naprostý respekt. Jeho facky měly dokonale stavicí efekt bez zbytečných zranění. Jednou se ho pokusil suplovat nějaký nový inženýr výpočetní techniky, a byl na chodbě téměř ubit, s následující čtrnáctidenní pracovní neschopností. |
![]() | Anonym |
|
| 27.03.09 10:00:47 |
|
|
Tak to je jasný.. když má dítě nebo žena (nebo "kluk") něco jako hysterák či podobný záchvat, tak jediné co platí je způsobit šok. Takže buď facka nebo ledová sprcha nebo jiný šok adekvátní stavu postiženého. Osobně jsem měla hysteráky okolo 19-20 let běžně, když jsem chodila s jedním o rok mladším klučinou. |
![]() | Zatím nic |
|
| 27.03.09 10:43:39 |
|
|
jj..je to tak..nejlepší sex s bývalým partnerem jsem zažila,když na mě byl hooodně naštvanej..a bylo to vidět i při tom sexu,dával mi to"sežrat" byl drsnější než normálně..bylo to úžasný,ty emoce a ten pocit..nejnudnější sex jsme spolu měli paradoxně v nejšťastnějším období našeho vztahu, kdy jsme se měli vážně moc rádi a byli na sebe hodný..což sice bylo super ale v posteli zas nuda..je to smutný ale je to tak.. |
![]() | Vanilka |
|
| 27.03.09 11:34:23 |
|
|
Až na to, že až někde vidíte lepšího nebo se vám to hodí do krámu z jinejch důvodů, tak tohle vytáhnete u soudu jako domácí násilí a chlap jde do vězení a vy jste za ubohou obět. |
![]() | Jan |
|
| 27.03.09 12:07:21 |
|
|
Respekt ve vztahu to je jak mít kredit v bance. Jednoho dne přijdete, a banka zkrachovala. A všechno to, co jste ukrad, a nebo tam pracně po troškách nanosil, a svěřil jim to, je nenávratně v čoudu. A řvát před vratama na uklízečky za mřížema je na draka. Nejhorší je, muset ošetřovat vztah v paneláku. Znám to od kolegů. Beton tak nějak dokonale gumuje mozek. V dnešní "kapitalistické době", kdy vzniknulo na západ od západu něco jako "divoký východ", je již v podstatě nemožné nebýt za účelem stability úchylák, nebo to aspoň pro sebe a pro ostatní nějak efektivně a věrohodně simulovat. Beton a neomezeně bezohledné mezilidské svinstvo Tě brzy odhalí. Katastrofa je nevyhnutelná..... |
![]() | Anonym |
|
| 27.03.09 12:54:13 |
|
|
Jan : tak ale tohle je chyba mužů,že to takhle dopadlo..pochybuju že kdyby to chlapi ženám neumožnili,tak by žádná emancipace nikdy neproběhla..bylo pár bláznivejch sufražetek, který nikdo nebral vážně..ale pak někoho napadlo,že je to fajn job a že bude levná pracovní síla.. |
![]() | Vanilka |
|
| 27.03.09 13:12:08 |
|
|
Vanilka: A co být na sebe hodní pořád, ale zároveň umět ty správné emoce ve správný čas cíleně vyprovokovat? Moje nastávající na mě například loni o velikonocích vychrstla několik litrů studené vody a normálně do postele, když jsem ještě spal! Ta mrskačka a následný sexuální marathón pak ale stály za to. A slíbil jsem jí, že že jestli to udělá ještě jednou, dostane v poloze legs-up. Tak uvidíme za 14 dní ... |
![]() | Petr |
|
| 27.03.09 13:19:57 |
|
|
Petr : tak je to možnost..ale zatím jsem nepotkala chlapa, který by byl ve vztahu "hodný" a v posteli ze sebe schopný udělat zvíře..každopádně já tvrdou ruku potřebuju někdy i ve vztahu..ale zas ne pořád..musí to být prostě vyvážený.. |
![]() | Vanilka |
|
| 27.03.09 13:54:21 |
|
|
Petr, Vanilka, Jan : Ono se to vždycky přenáší i do vztahu .. pokud je to v posteli hrané, tak to nefunguje .. nebo jen chvilku .. ale jde o to, že je to prostě přirozené chování. |
![]() | Blogger |
|
| 27.03.09 14:14:46 |
|
|
Jan: |
![]() | Dala |
|
| 27.03.09 14:15:18 |
|
|
Vanilka : Jinak si myslím, že to o co tady jde je hlavně levná pracovní síla, ale především volební právo. Tím, že se dá i ženám a je všeobecně známý fakt (i potvrzený psychology), že ženy celkově jsou podstatně méně ochotné obětovat se pro světlé zířky než muži a více jsou orientovány na přítomnost a to zda dnes bude chleba a zda je tohle a teď .. tedy tím se vlastně při volbách naprosto eliminuje jakákoliv vůle po jakékoliv změně. A o to tady jde. Pak se se stádem manipuluje mnohem lépe. |
![]() | Blogger |
|
| 27.03.09 14:20:45 |
|
|
Blogger: Tak s tím znásilněním nebo obviněním ze sexuálního obtěžování to máš pravdu..v tom muže lituju..protože když ho nějaká obviní křivě těžko už se z toho někdy vyhrabe..i kdyby nebyly důkazy,tak už na něm ten stín vždycky bude viset.. |
![]() | Vanilka |
|
| 27.03.09 14:35:28 |
|
|
Dala - jo, jenže pokud funguje podle jejích měřítek. Jakmile ona udělá chybu v hodnocení, tak je s tím ámen. |
![]() | Jan |
|
| 27.03.09 15:11:41 |
|
|
Nechci tady opakovat jeden feministický manifest, ale domnívám se že je pravda, že celá dlouhodobě pedanticky a cílevědomně "sociálními inženýry" budovaná destrukce vztahů mezi muži a ženami, která nyní vrcholí, je naprostý kolaps ženskosti ženy jako reakce na naprostý kolaps mužství muže. Popisuje to už strašně dávno třeba Orwel ve svém románu 1984. Jeho "antisexuální ligy", a nebo pornografií kažení proletáři/proléti/, organizece "zvědů" jako vychovávání dětí odmalička k udavačství / dnešní "práva dětí", končící fackováním učitelů a střílením do spolužáků.../, kdysi neuvěřitelné se dnes stává reálnou skutečností, a bude ještě podstatně hůř. Dnes již v podstatě nexistují běžně tzv. "muži" a "ženy", ale jen víceméně vypěstované heterosexuální hybridy, infikované zakořeněnými úchylkami. Nejtragičtěji ovšem nedopadli sami "proletáři", na které je kampaň pečlivě zaměřena, ale třeba podnikatelé a nebo politici. Je zajímavé zůčastnit se třeba takového politického nebo podnikatelského večírku. Kdysi jsem na jedne pronikl ilegálně s pracovníky bezpečnostní služby, kteří mne neznali,a mysleli si že patřím k nim. Ožralé zfetované matrony, napoleonští zloději, a pár "známých tváří". Nejvíce mne však překvapila takzvaná "asistenční služba" Hned při vchodu se na mne nalepila jedna plavovlasá sexbomba se studenýma očima a nějaký perfektně oháknutý metrosexuál. Myslel jsem, že men zatknou. Omyl, každý účastník měl přidělenu dvojici studentů jakési sociální fakulty, která měla za úkol tomu komu byla přidělena pochlebovat. Vypadalo to, že mne hlídají, a lezli za mnou i na záchod. Nakonec se ni ta blondýna se studenýma očima pochlubila. Osmihodinová směna v podstatě kdybych chtěl tak prostitutky ji vynese tři tisíce korun za kus. Hrozné, nebo ubohé? Nevím. Ale když jsem ji pak viděl v televizi,nezávidím ji, ani "jim"... |
![]() | Anonym |
|
| 27.03.09 15:12:28 |
|
|
Vanilka - si děláš legraci? Před dvema sty lety to fungovalo ještě daleko míň. |
![]() | Jan |
|
| 27.03.09 15:22:37 |
|
|
no tak ja tohle teda nepotrebuju, na me kdyby chlap rval nebo mlatil pesti dos tolu, tak se bojim a reknu si,ze neni vporadku, ze neumi resit problem. |
![]() | Limonka |
|
| 27.03.09 15:38:45 |
|
|
Jan : Já bych jen k tomu SM .. zatím ze všech partnerek, co jsem měl, tak do docela tvrdýho SM (nejde o rekvizity, ale o emoce a absolutní poddání se) šly prakticky všechny a dokonce i ta co mi tvrdila jak je dominantní a koupila mi obojek a nakonec si ho nasadila sama .. ono je to hodně o tom, kdo přesně koho potká .. asi je to v krvi .. ale také je fakt, že jsem měl partnerku, která byla v posteli vyloženě šelma a drápala do krve a já tomu nechal volný průběh jen jednou, protože jsem to nečekal a příště už jsem jí držel ruce a defacto jsem ji přepral a přespříště mi řekla že jsem ji chtěl určitě zabít a pak jsem si před sexem vždy vybavil její strachy zda ji nechci zabít a přišlo mi to tak komické a tak demotivující, že jsem se radši převalil, maximálně ji přitulil, ale sex nebyl a už ani nebude, protože nebudu šukat s někým, kdo ke mě nemá důvěru. |
![]() | Blogger |
|
| 27.03.09 15:40:22 |
|
|
Limonka : A jak si myslíš, že by měl chlap v mnou nahoře popsané situaci řešit problém ? Hrát si na ženu a ječet na ni jak hysterka ? jám mám pravdu, ne já mám pravdu .. ne já mám pravdu. Jak si ty představuješ že by se měl zachovat chlap, pokud nemá prásknout do stolu ? |
![]() | Blogger |
|
| 27.03.09 15:48:25 |
|
|
Mně se strašně líbí slovo "domina". Vzpomíním si při něm na starou umělkyni stopadesátikilovou paní Růž..kovou, která mlátila na chatě své četné milence gumovou šňůrou od žehličky tak že je bylo slyšet jak řvou až na dvěstě metrů vzdálenou silnici. Ovšem její sadomasochizmus jsem objevil ve skutečných rozměrech až na jakémsi koupališti na šumavě, kde se na pláži u rybníka válelo jejího stopadesát kilo sádla, spoutáno nestabilně jakýmisi provázky. Okolo šla nějaká plavovlasá maminka s malým chlapečkem. Ten se na hromadu podíval, a fascinovaně vykřikl. Mami...,, podívej se..., Hroch !!!Co to říkáš, Pepíčku, vyděšeně šeptala maminka, to je slavná herečka paní Růž..ková !!! Hromada se pak líbezně usmála, až jsem strnul, a řekal Pepíčkovi: Pojď jsem Pepíčku, já ti budu vyprávět pohádku. Hošík se k ní důvěřivě rozběhl, a hromada ho náhle chytila za ručičku, až jí prstíčky vytekly mezi sádlem, a teatrálně zařvala: Já jsem zlá čarodějnice, a teď tě sežeru !!! Malý hošík se trhal, a pak se počůral, pokakal, a začal blinkat. Když jsem tu scénu viděl, uvědomil jsem si, že ji do konce života nezapomenu. To byla skutečně ještě domina ze staré školy. Dneska je to už jenom kšeft, a v podstatě to za nic nestojí. Kolega byl třeba před týdnem na obchodní cestě v Německu, a obchodní partner, se kterým podepsal smlouvu, se mu chtěl revanšovat, a tak ho pozval v Mnichově do luxusního bordelu. Kolega nic zlého netuše, se tedy na pokoji svlékl, a očekával souložnici, a znenadání zaslechl rány bičem, a zoufalé kňourání. Podíval se tedy za dveře do sousedního pokoje, a tam již byl jeho nahý přítel spoután policejními pouty, a nějaká stokilové matrona ho mlátila karabáčem přes záda. Kolega vyprávěl, jak byl zhnusen pohledem na sádlem obrostlý pár, a na jeho malinkého pinďourka...Sbalil si tedy nepozorován své šaty, a kvapně prostor opustil. Na chodbě ho okamžitě kontaktovala bordelmamá, a ptala se ho, jestli již byl obsloužen, a jak je spokojen se službami podniku. Unikl prej bez vejprasku jen jako zázrakem.....To je typický příklad toho, co jsem psal o "luxusních zákaznících " v předchozím příspevku. Kšeft musí běžet, kdyby třeba fotr z truhly koukal. Ovšem už to není nic jiného, než jedna z vnucených forem absurdní úchylky. |
![]() | Anonym |
|
| 27.03.09 15:50:27 |
|
|
Vanilka - jenže jako soudce to máš tvrzení proti tvrzení. Taky znám takovej případ. Chlap, kterej je obžalovanej falešně má ten život zkaženej zrovna tak. |
![]() | Jan |
|
| 27.03.09 16:29:00 |
|
|
Blogger - neznám definici tvrdýho SM. Já to beru tak, že to je, když hrozi trvalý poškození těla. Ostatní je hra a soft. |
![]() | Jan |
|
| 27.03.09 16:47:06 |
|
|
Jan : Trvalý poškození těla obnáší i nošení náušnic :) nebo chození bez podprdy (nedejbože sport) .. u SM nejde o praktiky, ale jde o emoce, pocity, prožitky. Tvrdý sm je třeba když se holka, co má fakt málo zkušeností, tak se vyhecuje, aby přišla do cizího bytu, v předsíňce se za pootevřenejma dveřma sama svlíkla včetně kalhotek, zavázala si oči připraveným šátkem a pak zaklepala a vstoupila do bytu a poslouchala co se po ní bude chtít. S tím, že nejlépe krví (vtip) už předem potvrdila souhlas s nějakým drsným scénářem. |
![]() | Blogger |
|
| 27.03.09 16:50:53 |
|
|
Jan : Jinak je pravda, že většina ani sama netuší co chce a pak když to dělá, tak je absolutně šťastná a pak cca po hodině či dvou má celý večer výčitky, že dělala něco, co "se nemá" a když ji dostatečně člověk neuklidňuje a nepřesvědčí, že "je to normální", tak už to příště nedovolí, protože ji sžírá svědomí "co by tomu řekla maminka a paní učitelka". |
![]() | Blogger |
|
| 27.03.09 16:51:54 |
|
|
Anonym: Tohle udělat paní Růžičková mému dítěti, tak ji asi s rozběhem kopnu do hlavy ... |
![]() | Petr |
|
| 27.03.09 17:03:41 |
|
|
Limonka - Pro jednou je mi sympatický, co říkaš. :-) |
![]() | Jan |
|
| 27.03.09 19:42:06 |
|
|
To Petr: jseš naivní jak s těma radiopaktivníma pejskama, a nebo ten mladej inžinýr výpočetní techniky jak chtěl jednou zastoupit pana Macháčka. |
![]() | Anonym |
|
| 27.03.09 19:54:16 |
|
|
Tohle je strašně složitý téma. Samozřejmě taky nechci mít doma vola, který do něčeho mlátí protože nemá intelekt na to, aby to řešil jinak. Od takovýho ruce pryč protože se k němu vzhlížet nedá. |
![]() | Dala |
|
| 27.03.09 23:14:30 |
|
|
Dalo - no vždyď jo. Vnitřně podminovat. To je evidence. Přesně tak se vztahy rozbíjej. Kdybych chtěl rozbít tvůj vztah, tak podminuju to na čem stojí to tvý vzhlížení. Elementární. |
![]() | Jan |
|
| 27.03.09 23:39:17 |
|
|
Musím objektivně uznat, že zráta tradičního mužského statutu je naprosto ekvivalentní problém, jako emancipace... |
![]() | Jarda82 |
|
| 27.03.09 23:40:25 |
|
|
Dala - a jinak dominance hodně stojí na neverbální komunikaci. Tam není žádná mystika. Hlubokej hlas je pro dominanci dar z nebes. Hlupák s hlubokým hlasem bude pečlivě poslouchanej, většina lidí ani nebude přemejšlet o tom, co říká. A takovejch věcí, co takhle fungujou je víc. Je to jak mačkat knoflíky. |
![]() | Jan |
|
| 28.03.09 02:28:46 |
|
|
Jan: |
![]() | Dala |
|
| 28.03.09 03:30:38 |
|
|
Jan: |
![]() | Dala |
|
| 28.03.09 09:13:33 |
|
|
Tuhle mně jeden známý podnikatel požádal, jestli bych mu neopatřil štěnici. Divil jsem se k čemu chce hmyz, i když mám konexena IKEM, kde to dokonce chovají v laborce, a on mi vysvětlil, že by si rád prověřil, o čem se baví jeho žena s přítelkyněmi, které se vždy vzájemně zvou k sobě domů, a nebo děti v dětském pokoji. Ptal jsem se ho jak si to představuje, a on mne vyložil svou verzi agenta 007, obklopeného šeptajícími radiostanicemi, a směrovými mikrofony. Pak chtěl dokonce předrátovat svůj nejmodernější mobil za patnáct tisíc, aby prej mohl sledovat souřadnice. Pak z něj vylezlo, že už se byl radit u nějaké privátní bezpečnostní agentury, ale tam mu to nabídli za šedesát tisíc. To mu připadalo moc, a tak si koupil jen jednu štěnici za tři tisíce, ale ta chodí dost slabě, a brzo se to vybije. Nakonec jsme mu nabídl v podstatě zadara, když si to koupí v Datartu, naprostou trivialitu: MP3, s 2Gb. Upraví se tam tlačítko a jedna banka paměti. Když se pak "ťukne drátkem" na vhodné místo, tak jede paralelně, když se zapne, přehrávač, a paralelně to i poslouchá, a ukládá do paměti. Dovede to ject nepřetržitě deset hodin, pak se paměť odpředu přepisuje, takže tam furt visí posledních deset hodin. No tak to daroval své dcerce jen tak jako hodný tatínek, a pak to za týden přinesl. Nasál jsem to do počítače, a opravdu těch deset hodin pocitvě odposlouchal. Pak jsem prostě tu paměť vymazal, a udělal ze sebe idiota, který tomu nerozumí. Teď před ním utíkám, protože vím, že první co bude až se pozdravíme, bude, že opět vytáhne tu MP3 už zase plnou, a když zase ten záznam nezlikviduju, tak skončí někde na psychiatrii, a nebo pověšený na větvi na vlastní zahradě..... |
![]() | Anonym |
|
| 28.03.09 13:09:55 |
|
|
Dala: Ta rovnice s klidnými a nenápadnými osobnostmi je zajímavá, ale je třeba si uvědomit, že jsi z hlediska ženských preferencí v menšině (což tě šlechtí, pokud je to pravda). Více sexu a vztahů mají na 100% ti, "co ve škole šikanují"... |
![]() | Jarda82 |
|
| 28.03.09 14:39:14 |
|
|
Když člověk sedí u počítače se sluchátky na uších, a nevěřícně si stále dokola přehrává suverenní výroky šestnáctiletých dětí, začíná s úděsem zjišťovat, že uměle vytvořené nesmyslné problémy, které současný systém nabízí jako náhradu místo toho, aby se mladí lidé starali o realitu, budují v podstatě dříve nebývalou kolektivní psychiatrii. Vytváření profesionálních bláznů od školky působí problém, že zakrátko již zřejmě nebude v případně nutnosti potřebné místo v ústavech pro choromyslné. Proto by byl zajímavý nápad, prostě systémově přitlouct tabulky například psychiatrických léčeben na obrácenou stranu zdí, které obklopují tyto odborné léčebné ústavy. To by znamenalo, že by se v budoucnu hospitalizovali jen všichni zbylí normální. Protože už dnes je veřejně známo, že správný psychiatr nepustí svého pacienta na svobodu dokud mu věrohodně neprokáže, že je větší blázen než on, bylo by zřejmně ekonomické hospitalizovat všechny zbylé normální jen do té doby, než by zjistili, jak naprosto nenormální a nebezpečné pro společnost je, nebýt třeba úchylákem, a nebo nekrást. |
![]() | Anonym |
|
| 28.03.09 16:09:40 |
|
|
Anonym : Tak to je fakt pěkný :)))) |
![]() | Blogger |
|
| 29.03.09 00:10:00 |
|
|
Dala |
![]() | Jan |
|
| 29.03.09 09:35:53 |
|
|
Otázka pro tebe, chlape. |
![]() | Alien |
|
| 29.03.09 09:39:46 |
|
|
Jan: "V pravěku, když byl chlap na ženskou hodnej, tak ji zmlátil do poslušnosti, když zlej, tak ji nechal, ať si sama chcípne hlady." |
![]() | Alien |
|
| 29.03.09 09:51:52 |
|
|
Vanilka: Heh, hodnej a přitom zvíře. |
![]() | Alien |
|
| 29.03.09 10:58:59 |
|
|
Anonym:škoda že to tady nejde.Já bych si nějakou tu mp3 docela rád poslechl.Čistě pro svou osobní potřebu. |
![]() | Jožo |
|
| 29.03.09 11:29:13 |
|
|
Blogger- Měl jsem na návštěvě přítelkyni. Snažila se se mnou hádat, naštvat mne, což jí dělá dobře, když způsobí emoce (asi jako každá žena, která chce vidět, že má na muže vliv, že mu není lhostejná ať po dobrém nebo po zlém a když emoce z lásky už nejsou co bývaly, tak je dobrý i ten vztek). |
![]() | Limonka |
|
| 29.03.09 11:57:03 |
|
|
Limonka : Vůbec nejsem týmový hráč, ale vůbec nevidím bochnutí do stolu jako řešení. Já nechci mlátit do stolů .. já chci aby ten druhý respektoval hranice i bez toho abych je musel pořád dokola vymezovat. Co se bude dělat ve vztahu je mi fuk. Ale co se bude dělat v mé kuchyni je sex, povídání a ne že se mě někdo bude snažit cíleně vytočit. Proto chci řešít, jak tohle vyřešit příště. Jedna z alternativ je ji prostě nepozvat. Nemáš pokoru, nejsi vítána. Jenže pokoru nemá žádná a každá časem přestřelí, aspoň co jsem zažil. |
![]() | Blogger |
|
| 29.03.09 13:48:03 |
|
|
To Jožo: Až někdy sedneš ke sluchátkům, a zasekneš USB, především Ti neradím hned napoprvé poslouchat "vlastní" "výrobky". Je to na hlavu, a málokdo to vydrží. A málokdo "kdo to vydrží", to pak psychicky dlouhodobě neodnese. Elektronika je mrtvá věc. A ve flashce se hromadí jen fakta. Někdy je dobrý, když si člověk není jistý, a přesto je moc zvědavý, naject tak doprostřed, a poslechnout si jen půl minuty, a pak se jít případně hodně rychle ožrat... |
![]() | Anonym |
|
| 29.03.09 18:19:27 |
|
|
Alien - Nevěř tomu, že to kdy bylo jiný. Když byly ženský držený doma pod zámkem, tak to dělaly s příbuznejma, eunuchama, mezi sebou nebo se zvířatama. Co chlap nevěděl to prošlo. |
![]() | Jan |
|
| 29.03.09 21:25:37 |
|
|
Jan: |
![]() | Dala |
|
| 30.03.09 19:53:22 |
|
|
Manifestace ve smyslu projev. - Třeba jsem měl nějaký divný holky, který to nedělaly. A ani jsem jim to neříkal. |
![]() | Jan |
|
| 30.03.09 22:54:21 |
|
|
Jan: |
![]() | Dala |
|
| 31.03.09 01:06:42 |
|
|
Dala : Ani génius nepozná co se zrovna teď v makovičce neuvažující pocitové slečny, dámy či důchodkyně odehrává. Neví to totiž ani ona sama. Zeptej se některé co chce a uvidíš co dostaneš za odpověď. Skoro žádná to nedokáže ani zformulovat. Maximálně dostateš plytké konvenční lži, které nijak nesouvisí s jejími preferencemi a s tím jak se zachová. |
![]() | Blogger |
|
| 31.03.09 10:35:05 |
|
|
Když dám vedle sebe holku, která má za sebou deset vztahů a pannu, tak vím, že vím prd o tom, která bude věrná příštímu chlapovi. |
![]() | Jan |
|
| 31.03.09 10:39:54 |
|
|
Blogger - to je přesně ono s tou otázkou, proč se rozešla s partnerem. Nemusí to bejt vždycky její vina. - "Stal se z něj gambler," co může holka dělat dál? Gambler je blázen, kterej věří tomu, že na automatu může vyhrát, když je to propočítaný od statistiků plus prověřený zkušeností, tak aby to nešlo. A dopředu gamblerství vidět není. - Takže má na výběr se dekovat nebo bláznit s ním. |
![]() | Jan |
|
| 31.03.09 11:21:03 |
|
|
Blogger: Neočekávám, že bys napsal něco jiného. Cokoli napíšu je pro tebe buď vymyšlené, lživé, konvenční, iracionální nebo nepravdivé prostě "protože to tak není". |
![]() | Dala |
|
| 31.03.09 12:28:38 |
|
|
Dala : Ale jdi ty :))) .. u mě nic .. dostal jsem lék proti alergii na který mám děsnou alergii (pokud je to alergie) .. tak mi dali jinou variantu .. a já kolem těch tablet obcházím a bojím se si to vzít a odkládám ze dne na den, protože sobotní zážitek, kdy se mi 40 minut po tabletce podlomily kolena byl dost silnej. |
![]() | Blogger |
|
| 31.03.09 13:27:04 |
|
|
Blogger: |
![]() | Dala |
|
| 31.03.09 13:33:52 |
|
|
Dala : Nic jinýho než alergie to bejt nemůže .. a nebo to bylo naložený v kyselině sírový .. |
![]() | Blogger |
|
| 31.03.09 13:42:15 |
|
|
Jan: |
![]() | Dala |
|
| 31.03.09 13:58:22 |
|
|
Dala : S těma kecama o pannách, nedovedu si představit tpka, co tohle říká. Spíš si myslím, že machroval něčím, co ani neznal. Ono po prvdě, potkat se v posteli s pannou v dnešní době se většině samců nepoštěstí .. i kvůli přístupu a strachům a pocitům, který v tobě tenhle blbec evokoval svými nejapnými kecy. |
![]() | Blogger |
|
| 01.04.09 19:32:07 |
|
|
Blogger: To, cos řekl mě vyděsilo protože je to pravda. Jistě, že na partnerce poznáš, co na ní v sexu chtěl ten před tebou. Je to docela nechutný. Psychicky i fyzicky. |
![]() | Dala |
|
| 06.04.09 14:16:15 |
|
|
Ráda bych také připojila komentář k tomuto tématu. S mým posledním partnerem jsem se rozešla před půl rokem-přivedl mě do jiného stavu, vykopnul mě z našeho společného bytu a okradl mě o 300tis. |
![]() | Alice |
|
| 06.04.09 15:23:08 |
|
|
Alice: Docela drsný konec, měl k němu nějaký vážný důvod? |
![]() | Atp |
|
| 06.04.09 21:21:43 |
|
|
Alice : Rozhodně nejsi jediná kdo to tak má. Ale oceňuji upřímnost. Většina si namlouvá, že ne, ale je to přesně tak, jak píšeš. Ono to tak prostě funguje. Je to příroda. |
![]() | Blogger |
|
| 06.04.09 21:48:36 |
|
|
Blogger: Zajímavé a přibližně kolik procent žen to tak cítí a chce? Nebo jsou to úplně všechny? :-)) |
![]() | Atp |
|
| 06.04.09 22:36:23 |
|
|
Atp: U mne to byly úplně všechny dokonce i ta co se dala teď na víru a dělá jak je sex poslední věc co by ji zajímal, tak když jsem byl cizí a nebyli jsme partneři a v postýlce jsem přitvrdil, tak ji to rajcovalo fest. Teď jí to najednou "vadí" .. ale to jsou ty posuvy .. kdy sex s cizincem je skvělý a může se vše .. a manželovi tyhle věci nedovolí, protože co kdyby je pak chtěl furt .. a hlavně co by si pak o ní myslel ? .. copak je nějaká děvka ? |
![]() | Blogger |
|
Pokud máš k věci co říct a dokážeš pomoci, neváhej a piš. Platí přísný zákaz používat sprostá slova a urážky.
Uložený text (pokud je podnětný) se zobrazí po kontrole Robotickým Adminem na serveru.
Přihlásit se stačí jen jednou za 5 hodin a pak již lze psát texty bez vyplnění jména a hesla.