ID : 000581    ze dne : 12.07.2010     13:09:26 Předchozí diskuse Další diskuse Zpět na přehled diskusí

Srbsko a KOSOVO

 


Srbsko nabízí Albáncům výměnu území.
--------------------------------------------

Srbsko je ochotno vzdát se části svého území obývaného Albánci výměnou za převzetí severní části Kosova, kde dominuje srbské obyvatelstvo. Napsal to o víkendu srbský deník Blic s odvoláním na diplomatické zdroje v Bělehradu.

Za tři jihosrbská města a jejich okolí osídlená 60 tisíci Albánci – Preševo, Bujanovac a Medvedja – by vyměnilo severovýchod Kosova, obývaný převážně Srby, s metropolí Kosovská Mitrovica. Oba regiony označují pozorovatelé za neuralgické body a zdroje případného ozbrojeného konfliktu v této oblasti Balkánu.

Návrh se podle Blicu zamlouvá USA i EU, velkým příznivcům odtržení Kosova od Srbska. Nezávislost této bývalé jihosrbské provincie dosud po více než dvou letech uznalo 69 z téměř dvou stovek členských států OSN.

Evropský parlament minulý týden v rezoluci nepřímo kritizoval členské státy EU, které Kosovo dosud neuznaly (Řecko, Španělsko, Kypr, Rumunsko a SR). Dokument předložila rakouská europoslankyně Ulrike Lunatscheková a podpořil ho český eurokomisař pro rozšiřování Štefan Füle. „Přivítali bychom uznání nezávislosti Kosova všemi členskými státy EU,“ stojí v rezoluci.

Novinky.cz

-------------

A názory:


Přivítal bych dodržováni základni dohody vstupni smlouvy do EU tj. uznani politicke a statni nezavislosti jednotlivych členu, včetne jejich rozhodnuti.


EU, NATO, USA a Albánie souhlasí. Srbové vydají albánskou enklávu ze svého území. Albánie nevydá nic.


Je vidět, kdo v regionu byl vždy pro DOHODU (Srbové) a kdo pro OTEVŘENÝ KONFLIKT - ALBÁNSKÁ NARKOMAFIE VEDENÁ NARKOBARONEM Hašišem Tančim, kámošem Humanitárního Bombardéra Havla, Clintona a Albrightové! Existuje zde přímá historická paraela se Sudetami 1938. Málo se dnes mluví o faktu, že Hašiš Tančím již v letech 1994-1996 působil "na zkušenou" v Bosně, kde hlavní protijugoslávské operace řídil dnes toliko hledaný Bin Ladin. A už vůbec se nemluví o faktu, jak moc byla Srbská vláda trpělivá, pokud šlo o snahu diplomatického řešení v té době již agresivních projevů UCK a jejich bojůvek na území Kosova a jížního Srbska! První bojůvky, přepadání policejních stanic a vraždění, bojkot Jugoslávských (nikoli Srbských) úřadů, "náhodné" vraždy Jugoslávských představitelů (nejen Srbů, ale i proJugoslávských Albánců) v letech 1996-1998, přesto Bělehrad vyčkával a zasáhnul až na podzim 1998, kdy byla již situace nevyhnutelná! Přesto se Západ, jako již tolikrát jednostranně postavil na stranu agresorů, novodobých "Sudeťáků" a jejich plánu na Velkou Albánii, nebo minimálně Malé Kosovo, ne náhodou tam dnes USA mají NEJVĚTŠÍ VOJENSKOU ZÁKLADNU V EVROPĚ A 2.NEJVĚTŠÍ VOJENSKOU ZÁKLADNU MIMO ÚZEMÍ USA!


Stydím se za to, že Češi uznali nezávislost takového "státu" jako je Kosovo! Kosovo je paskvil, který by neměl mít právo na nezávislost (Albánci zde nejsou historicky, jen se za poslední zhruba 3 generace staly z menšiny, díky vysokému počtu dětí oproti Srbům většinou!) Navíc jsme tim podrazili Srby kteří jsou taky slovanský národ jako my a jako jediní nám byli ochotni v 2sv. válce poslat armádu na pomoc. My jsme se jim takto odvděčili !




A váš názor ?

Co budeme dělat až se bude odtrhávat Ústí nad Labem a Chánov ?




Blogger -1   bodů             Kdo      bodik    bodik       

Pokud dokážeš dobře poradit, pomoci s problémem nebo jsi něco podobného zažil, pak dej svou radu.
Příspěvky se vkládají přes okno v dolní části obrazovky. Pokud tam okno není, pak je již diskuse uzavřena.

12.07.10      14:37:04              

No jedni budou tleskat a druzí si rvát vlasy. A hádejte kteří?:-)

JF          bodik            000001475       
12.07.10      15:23:26              

Blogger: co na to říci. To, jak jsme se jako stát s tou naší vládní sebrankou v čele s humanitárním bombardérem, Vondrou a Schwarzenberkem postavili k uznání toho pseudostátu byla naěe největší porevoluční ostuda. Srbové byli jediný národ, který nám byl po Mnichovu ochotný pomoci, stejně tak jako se Srbsko, potažmo Jugoslávie neúčastnila bratrské pomoci v roce 68. Uznáním Kosova jsme zradili jediný národ, který se nás v minulosti nejednou zastal.
Je jasné, že až se bude lámat chléb u nás, nezastane se nás již vůbec nikdo. A i když nerad, tak se mi chce říci, dobře nám tak. Xindl jsme si zvolili, xindl nám vládne a díky tomu za xindl budeme považováni, bez ohledu na to, jaký na to máme názor i my.

L.C.          bodik            000000398       
12.07.10      16:37:19              

Kdysi jsem v osumdesátém devátém jednou na nějakém shromáždění prohodil něco o náhlém vzniku Pražské republiky, která se pak, až se spolu na radnici Prahy 5 poperou představitelé, rozdělí na Pražskou Havlovu republiku-pravý břeh Vltavy, a Pražskou Havlovu republiku-levý břeh Vltavy, ale to už se začalo psát díky pomlčkové válce v parlamentu česko-slovenská republika, a nakonec z toho vzniknul zase osvědčený Protektorát Bo"hmen und Ma"hren, a Slobodný slovenský štát jako kdysi. Div mne zase uvědomnělí bělovlasí čeští vlastenci nezmlátili. Babičky už vytahovaly z tašek čínské deštníky. Ovšem současné dnešní české židovské letadlo je interesantní. Proti Ka/louskovi je i Madoff pouhý amatér. Kdoví co bude, až se to vbrzku zapíchne "pilotní kabinou" do země....

S.Ogilvy A          bodik            000001849       
12.07.10      16:57:06              

Češi přece nikdy žádné Hašiš Kosovo neuznali, "vláda" přece není národ. Na netu dosud fungují ankety jako třeba zde: http://www.slovane.ic.cz/. Výsledky těch anket mluví za všechno. Český národ Srby nepodrazil. Soudný člověk, tím méně slovan, nemůže s albánským Kosovem souhlasit. Jako národ jsme brali tu hnusnou válku proti Srbsku velmi osobně. Ale co jsme mohli pro Srby dělat s těmi zrádci u moci? Nechat se naprosto zbytečně zabít/zmrzačit jako živý štít někde na mostě v Bělehradě? Aby se herr "humanitární bombarďák" měl proč smát? Kdybych tam tehdy zařval, pes by po mě dnes ani neštěkl a svět by se řítil do hajzlu furt stejně. Slovani vždycky byli trnem v oku.Nejvíc ale ti, kteří píšou bukvama a vánoce mají v lednu. Však už vymíráme a úspěšně se transformujeme.

Miky          bodik            000001178       
12.07.10      18:22:09              

Miky: to ovšem neznamená, jak můžeme být vnímáni v celoevropském měřítku. Koneckonců vládu a její členy jako zástupce jsme si zvolili dobrovolně. A právě ti výše jmenovaní uznali stát Kosovo snad jako první. Slováci tak předposraní v uznání toho pseudostátu nebyli.
O tom, co dělat jsem přemýšlel a upřímně musím říci, že to nevím. Udělat ze sebe živý štít a terč je nápad samozřejmě nešťastný. Možná některé z nás časem napadne něco jiného a lepšího.

L.C.          bodik            000000398       
12.07.10      20:19:59              


Miky, souhlasím s tebou a cejtím se být taky slovanem a srby mám rád, dva znám osobně a jsou mi názorově nejblíž.

Brzo ale bude mít pravdu jenom bouchačka.

Yxc          bodik            000000105       
15.07.10      21:00:33              

No vidíte a slovákům jste implantovali komunisty-ne komunizmus-Stydím se za špínu této jakoby politiky!!!Tento národ začne snášet vejce,protože snese úplně všechno!!!!!!

Dunn A          bodik            000001787       
16.07.10      00:14:19              

Není to snad náhodou tak, že Češi Slovákům implantovali jejich vlastní spisovný jazyk a zachránili je od těch, ke kterým se v současnosti tak nadšeně vrací? A dočkali se jen - Čecha do mecha, mecha do Dunaja. Nerad bych se mýlil...pokud se pletu, je mi opravdu velmi stydno! Nelze v případě Slováků generalizovat (jistě jsou zejména ve starší generaci hrdí Čechoslováci), ale o Slovensku je známo, že průmysl zde tvořil někdo jiný, inteligenci zde vychovával někdo jiný...správně by měli mrskat trebučetem jako poděkování bryndzu do Hodonína.

Není snad vše, jak říkává humanitární bombarďák nemocnic Vaněk, jemuž není blbé o své vlasti (dobře, tak řekněme rodné zemi) užíti termínu "nevětrraný pelech", nicméně ten obrovský stud za vlastní minulost, která není vskutku o nic horší než u jiných evropských národů, jako by tu byl pořád - pokud vyjmeme sportovní nadšenectví, což je vlastně jen pseudopředstava gigantické porážky nenáviděného R.uska nebo třeba N.ěmecka, po osmém ve čtvrté cenové obzvláště vítána - leč skutečnou hrdost či potažmo dokonce nové pracovní příležitosti nezaměstnaným to opravdu nepřinese. Bylo by zajímavé sledovat, jak by se Slobodan vyjádřil k nečekanému bombardování Prahy... Češi skutečně dobrovolně otročí ve vlastní zemi - ale to Slováci také. A proto si nemáme snad tolik co vyčítat. Ostatně Slováci se coby funkcionáři strany opravdu velmi dobře činili a potvrdili jedno janičárské pořekadlo.

Ona svoboda je otroctví...a válka je mír...a nevědomost je síla, protože je jich skutečně víc, než si myslíte! :-)

Alexander          bodik            000001323       
16.07.10      07:55:31              

Kosovo - to byla veliká dobytčárna a do budoucna je to precedens jako prase ! Takový novodobý "Mnichov", o nás, bez nás, aneb když se mocnosti rozhodnou... :-(
Je mi líto Srbů, jak jsme je v tom nechali, přitom oni stáli stáli vždycky při nás, ještě jako Jugoslávie k nám v 68 jako jediní odmítli poslat armádu. A ti naši vládnoucí zmrdi jsou tak předposraní, že ani nejsou sami schopní říct uznáváme - neuznáváme, ale musej počkat, až co řeknou ostatní země! Tenkrát jsem se vážně styděl, že jsem Čech..:-(
Doporučuju všem dokument Ukradené Kosovo http://www.ulozto.cz/hledej/?q=ukraden%C3%A9+kosovo
S tímhle dokumentem byly problémy, na ČT byl původně zákaz ho odvysílat, což se ani nedivím...

Karlos          bodik            000001281       
16.07.10      08:56:21              

Karlos:Tohle tedy nemám rád.Proč bych se měl stydět,že jsem Čech?Copak Češi podporovali válku v Kosovu?Tady-i přes bombastickou propagandu-byla podpora války jasně nejmenší v Evropě.Jak jsem tak sledoval tehdy ty průzkumy,tak v podstatě souhlas vyjadřovalo od 40-70% občanů různých států.Tady to kleslo až na 18% a to ještě si myslím svoje o těch číslech.A co by Češi s tím mohli dělat?Já se také třeba styděl-za svoje zástupce (kteří mými zástupci nejsou ale nikdo to bohužel v zahraničí nevidí) ale jak jsem byl zhnusen tou válkou a jejím pozadím-někam demonstrovat jsem také nešel.Takže kdyby přišlo tvrdé na tvrdé a někdo mi řekl-seš sráč,protože jsi mohl jít vyjádřit svůj nesouhlas veřejně-tak bude mít vlastně pravdu.Ale je třeba říci,že v r.1938 nebo v r.1968 byla situace v Jugoslávii poněkud jiná.V těch smutných časech vyjadřovala podporu ČSR i jugoslávská vláda resp.alespoň nebránila ve vyjadřování podpory nebo v náboru dobrovolníků v r.1938.Kdyby "naše" vláda vyjádřila nesouhlas s kosovskou válkou-národ by stál za ní jako málokdy.Jenže to by tam musela být NAŠE vláda a ne banda dosazených hlupáků nebo rovnou desperátů.Tohle je těžký...

Vittta          bodik            000001250       
16.07.10      12:19:26              

Vittta: já se styděl a stydím za to, jak se k tomu postavila vláda. V podstatě zradila nejen Srby, ale stejně tak i vlastní občany - Čechy.
A musím se stydět i za sebe, protože mimo vyjádření nesouhlasu s tímto aktem na různých diskusních fórech, jsem neudělal vůbec nic. Dalo se udělat víc. Měl jsem někam jít, měl jsem víc křičet. Nic by to nezměnilo, ale třeba bych žil s vědomím, že jsem udělal alespoň něco.

L.C.          bodik            000000499       
16.07.10      12:35:05              

Vitta: Blbě jsem se vyjádřil - styděl jsem se za naší vládu a byl jsem nasranej.

Karlos          bodik            000001875       
16.07.10      14:46:32              

Karlos:To já jsem nasranej ještě dneska.A za vládu se snad ani nic jiného než stydět nejde.Docela by mě zajímalo,jak to mají jinde.Jestli tam mají také takové dobytky jako my.A jak se občané-třeba Norska nebo Holandska staví ke svým "zástupcům".

L.C.Tohle je problém co má min.2 levely.Já bych třeba demonstrovat i šel-kdyby to někdo zorganizoval.A další 2-také už člověk vidí,jestli teoreticky je bude nebude účast.Nebo bych musel někde držkovat sám.Copak o to-to já držkoval všude a i s různými politiky jenže mezi "námi".Veřejně to je něco jiného.Budu řvát na náměstí a najednou nebudu mít od města práci,3x za 2 roky kontrolu z berňáku....A utopí mě někdo,kdo bude mít stejný názor jako já ale bude se bát zase on o práci....Kurva-kde jsou sny o svobodném vyjadřování????

Vittta          bodik            000001250       
17.07.10      19:31:42              

Já se stydím za Bombarďáka Veškrnu,kterému nikdo neřekl pravdu do očí!Stydím se za sebe,že jsem také nešel ven křičet a machruju jen na netu!Srbové si tohle nezasloužili a moc bych se jim za sebe chtěl omluvit.Co jsme to za lidi.

Dunn A          bodik            000001787       
18.07.10      08:48:15              

Dunn A: Lidi řvali, jenže pravdolásky na lidi serou a vždycky udělají co chtějí. Řekni mi, co jsme mohli dělat, když křik nepomáhal? K tomu, abychom mohli dělat víc, by bylo zapotřebí jednoty národa, která zde nebyla a není. Vždyť nejsme ani schopní zastat se druhého, když ho vyhazují z práce, tak to je potom těžký se zde o něco snažit. To ,jak se "naši" představitelé zachovali během "Spojené Síly" je totální hnus, který jim nikdy neodpustím. To nebyla ukázka "spojenectví",ale zbabělosti a patolízalství. Vašík se div neposral z olbrajtové, a tohle si říká prezident. Stydět by se měli oni, ne my. My můžeme bejt akorát nasraní , všechno si pamatovat a až přijde čas, jestli přijde, všechno to těm zmrdům vrátit. Pamatuju jak Zeileniec tehdy žvanil v TV,že naším vstupem do NATO je u nás revolucím navždy odzvoněno. Jistě se mu velmi ulevilo, s tolika vojáčky za zády se snadno dělají prasárny, ale jen aby se jednou nedivil.

Yxc: Mě by zajímalo, co tví srbští kamarádi soudí o Češích. Já se na netu moc pozitivních názorů nedopátral. Většinou jsme pro ně "holubičí povahy", do ničeho se moc nehnat a jen zobat z ruky která sype. Já si to nemyslím.

Miky          bodik            000001178       
18.07.10      19:33:54              

Fotky pravoslavných chrámů a kostelů zničených během války v Kosovu. Mírové jednotky často ničení nezúčastněně přihlížely.
http://www.kosovo.net/crucified/default.htm

tyto stránky v češtině nejsou sice nestranné.., ale zajímavé.
http://www.pravoslav.gts.cz/jugoslav.htm#nicenichramu


dokument Uloupené Kosovo na stream.cz
http://www.stream.cz/video/85298-uloupene-kosovo-1/

Nemo          bodik            000000578       
18.07.10      23:25:39              


Miky: myslej si o nás, že jsme banda přizdisráčů, ale mně maj rádi.

Yxc          bodik            000000105       
19.07.10      11:17:04              

Nevím, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem i o Češích, co za války v Srbsku bojovali a určitě to nebylo za modré přilby. Také jsem slyšel o tom, že někteří z nich skončili jako náhradní díly, když se dotali do zajetí Kosovských Albánců.

Co je na tom pravdy ovšem netuším. A pokud byl někdo, kdo tam bojoval a přežil, tak se tím určitě nebude chlubit.

L.C.          bodik            000000499       
20.07.10      18:37:22              

LC: Je o dost více možností než živý štít....stačí chtít a informovat se včas a na správných místech....češi roizebraní na orgány byli konmkrétně 3. viz zprávy Caroly Ponteové. Naše vláda jejich existenci popírá...

Czarna wefka          bodik            000001628       
21.07.10      11:17:01              

Czarna wefka: v mém případě bych určitě narazil an nějakého všivého provokatéra.
Carla del Ponte je jak koukám zajímavá osobnost a taky zrovna nechválená. Nakonec ji raději uklidili až do Argentiny. Její kniha je taky ve všech obchodech volně k dostání. No, hlavně, že máme tu svobodu projevu.

L.C.          bodik            000000499       
22.07.10      00:18:34              

K tý problematice rozpadu Juoslávie doporučuju přečíst knihu "Moje pravda" od Slobodana Miloševiče, je to jeho výpověď před soudem. A je to hutný a dlouhý čtení, neuvěřitelný. Lze najít na internetu volně ke stažení. Fakt si to přečtěte, stojí za to. Komentovat jí nebudu, obrázek si udělá každej sám za sebe.

GATACA          bodik            000001817       
30.07.10      19:06:45              

http://www.zvedavec.org/komentare/2009/12/3414-slobodan-
milosevic-moje-pravda-cast-1.htm

Dunn A          bodik            000001787       

Pokud máš k věci co říct a dokážeš pomoci, neváhej a piš.   Platí přísný zákaz používat sprostá slova a urážky.

Uložený text (pokud je podnětný) se zobrazí po kontrole Robotickým Adminem na serveru.
Přihlásit se stačí jen jednou za 5 hodin a pak již lze psát texty bez vyplnění jména a hesla.

Nick:                                            Muž / Žena   M / Z
                                  
Heslo:     (nepovinné)

Vkládaný text:

Přilož smajla:
Super! To ne! Fandím! Ale jdi! Táhni! Brečím! Ty jo! Teda! Pusík!
nic