ID : 000639    ze dne : 23.08.2010     17:06:39 Předchozí diskuse Další diskuse Zpět na přehled diskusí

Co mě na Zpovědce VADÍ

 

Berte to prosím jako KONSTRUKTIVNÍ kritiku a realistické návrhy na zlepšení.

Ne, nebudu brečet nad cenzurou a schvalováním každého příspěvku, protože mám s internetovými diskusemi poměrně bohaté (a špatné) zkušenosti a vím, jak to vypadá, když se nechá lidem svoboda. Ta zlořečená svoboda dělat ze sebe idioty, vysírat, trucovat, spamovat, floodovat, konfabulovat, používat 1000 identit a vůbec dovolovat si v bezpečí za klávesnicí a pod rouškou anonymity všechno, na co nemám ve skutečném životě. Bez nadsázky říkám, že Bloggerův systém je v konečném výsledku asi lepší. Jeho jedinou nevýhodou je - jak jinak - že jej řídí lidé, a tudíž je zneužitelný. Také jsem pozoroval, že jisté názory zde nejsou příliš vítané (např. Čapkovy zednářské, o nesmyslnosti věčného života a o zhoubnosti jistot, že Bloggere ;-)) ale nezlobím se za to. Krom toho respektuji tu skutečnost, že tohle je Bloggerůb web a může si s ním dělat, co se mu zlíbí.

Jsou však jiné nedostatky, vesměs jen organizační povahy, které mi vadí mnohem víc.

1.) ŽÁDNÉ TÉMA SE NEDOBERE AŽ DO KONCE. V každém vlákně mám pocit, že diskuse k tématu končí v polovině, protože vlákno zapadne pod neúměrně rychlým přívalem nových vláken. V každém vlákně tak zůstávají nezodpovězené otázky, nevyvrácené argumenty a leckdy i kvalitní příspěvky, se kterými si někdo dal práci a pak si toho nikdo nevšimne. Navrhoval bych proto menší frekvenci zakládání nových vláken a delší používání těch stávajících.

2.) S tím přímo souvisí druhý problém: TÉMATA SE NEUSTÁLE OPAKUJÍ. Bodež by ne, když platí bod 1., je logickým vyústěním, že vznikají stále nová vlákna na tatáž témata. Jsou to zejména tato dvě:
- ženy a vztahy,
- společenský systém.
Přibližně každé druhé vlákno buď přímo pojednává o některém z těchto témat, nebo se diskuse záhy na něco z toho otočí. Tak když jsou tato témata natolik oblíbená, proč nevytvořit dvě stálá diskusní fóra, která budou speciálně nastavená tak, aby se zobrazovala vždy první v pořadí a bude se v nich o těchto tématech diskutovat kontinuálně. Pak částečně odpadne i problém č. 1 a ostatní vlákna nebudou off-topic.

Možná by stálo za zvážení udělat těch stálých vláken víc (např. ještě historie a BDSM ;-)) ale to už nechám na zvážení Bloggera.

3.) A třetí věc, jediná, co se samotného obsahu týče. Spousta příspěvků (zejména na zmiňovaná dvě nejpopulárnější témata) je pouhým KONSTATOVÁNÍM neutěšené skutečnosti, avšak bez jakéhokoli nástinu řešení, nebo jen individuálního vypořádání se s tím. To se mi nelíbí, protože pouhé konstatování nemá valný smysl. Je důležité psát "CO", "PROČ" a "JAK", a ne jenom pasivní "ŽE". To se pak diskuse stane přesně tím, co tolik nesnášíte, totiž nářkem. Proto doporučuji každému, kdo chce napsat něco o zkurvenosti světa, až začne větou "Svět je zkurvenej, ALE JÁ ... ".

P.S. Svět je zkurvenej, ale já se chovám jak něco mezi potkanem, vlkem a Mašínem. Proto přežívám.

Petr 3   bodů             Kdo      bodik    bodik       

Pokud dokážeš dobře poradit, pomoci s problémem nebo jsi něco podobného zažil, pak dej svou radu.
Příspěvky se vkládají přes okno v dolní části obrazovky. Pokud tam okno není, pak je již diskuse uzavřena.

23.08.10      22:06:05              

No, tak nám to pěkně začíná .. Vittta táhnul do pekla, ale povedlo se mu to tady pobouřit a podnítit kritiku.

Chápu, je to podnětné, ale Zpovědka je přesně jak je a musím říct, že je to pro mne tvrdě prodělečná záležitost. Stojí mne to spoustu času, je to postavené na vlastním rozhranní takže nelze přidávat kapitoly, sekce, styly atd .. a prostě dal jsem tomu hodně, ale víc už se s tím asi trápit nebudu, protože taky musím pracovat a tohle mi hodně žere čas i nervy a je to únavný.

Je peklo schvalovat všechny příspěvky sám. Když jsem to měsíc nechal adminovat lidi, tak to zdánlivě klapalo krásně, jenže se sem tam něco neodfiltrovalo a najednou jsem zjistil, že nad sprostotou nemám kontrolu a jiní to pustěj nebo to tam neviděj, ono to pak ty kontury chytne později, ale prostě je to únavný a sere se to.

Měl jsem vizi, že si to pojede samospádem i beze mne a já budu jen platit doménu a hosting plus budu mít někde generátor, co pojede nezávisle na mě. Jenže ono to nejde. Jakmile nad tím nebdím, úplně se tomu změní tvář a hlavně pak ani nemám chuť psát cokoliv do prostoru, kde na mne může kdokoliv povykovat a admini to tam neviděj (pokud napíše svinstvo slušně). To pak nemusím draze a náročně provozovat tohle a můžu psát na jakejkoliv cizí web.

Takže já osobně teď stojím před křižovatkou. Buď to nechám adminům a sám se na to vykašlu, ale asi bych přestal i psát, protože nemám v úmyslu aby na mne kdokoliv povykoval jaký jsem diktátor a špatný člověk a ještě o mě věděl všechno co si myslím, kdo jsem, mé nejniternější emoce. Prostě nejsem vůl, tak nějak mě tahle story docela vystřízlivěla a přestal jsem mít chuť cokoliv psát.

Přijde mi že je člověk za podivína a lidi si toho nevážej. Někteří co si se mnou mejlujou, tak chválej Vittu, jak je správňák a jaká je škoda, že je pryč, přestože o sobě nikdy nic neřekl. Tak proč já mám o sobě něco říkat, když svět je plnej typů, co milujou neupřímnost, stádnost a pózu a sluníčkový chápající blbce ? Napsal jsem tu několik set doufám kvalitních článků a pak si poslechnu jak nějaká nula co plácá totál z cesty, když má článek, tak je to opsaná politická fraška, jak je fajn a jak se s ním skvěle debatuje a že je rozumný a kdyby byly volby, tak mi ho snad zvolej šéfem.

No nevysrali byste se na to ?

Pak se člověk diví, že nám vládnou debilové, když se rozhodujeme jako blbci a lépe hodnotíme líbivější neupřímné kecy (ale to jsem odbočil).

No a pokud sem nebudu nic psát, tak proč to platit, že jo ?

Pak je možnost dvě, že to předám někomu, kdo to bude provozovat za mne, zaplatí to za mne, adminování si zajistí taky on a já si budu psát svůj deníček doma, kde mi nepřijdou žádný pitomci nadávat co podle nich mám dělat správně a co dělám špatně.

Vím, je tady strašná spousta slušných a skvělých lidí. Jenže stačí jeden debil a člověka to fakt znechutí. Asi jsem citlivka. No, spíš si uvědomuju, že jeden debil se projevil, ale dalších 15 to jen čte a myslej si jak maj nade mnou navrch a jak je jim vše jasný. A já tu nejsem od toho, abych cizím blbcům zvedal sebedůvěru na svůj účet.

Tak mi poraďte. Je tu někdo, kdo bude dávat 120 korun měsíčně hosting a 200 ročně za doménu a ten prográmek bude provozovat ve svém počítači a neustále kontrolovat všechny příspěvky aby se mu tu nerozlezla sprostota a pak si nechá nadávat že je diktátor a že si něco kompenzuje a jakej je chudák ?

Chtěl bych aby to někdo vzal po mě.

Vždyť je to skvělej džob. Takovejch hodin a nic z toho. Maximálně urážky nebo starosti.

A samozřejmě pokud to bude programátor a bude se moct uskrovnit, že nebude dělat na placenejch věcech ale místo toho zadarmo vylepšovat zpovědku, tak tím lépe. Určitě se tu pak časem všechny konstruktivní změny projeví.

Tak co ?

Vezme to někdo ??

Mě to nějak přestalo bavit !!

Blogger          bodik            000001022       
23.08.10      22:18:40              

A myslím to zcela vážně. Takže prosím o nabídky ? Kolik kdo dá za Zpovědku ?

Začínáme na deseti korunách.

A je to i se závazkem, že to nezavře a pojede to dál.

Blogger          bodik            000001022       
23.08.10      22:38:45              

Přece nás neprodáš za deset korun :-) Pro tebe je výhodnější, když to bude tvůj webový deníček, kam si chodíš psaním ujasňovat myšlenky a ostatní, když mají něco zajímavého, můžou dodat svůj pohled, než aby to byl nějaký veliký diskuzní server. I když příspěvky a reakce se budou zobrazovat v delších intervalech. Je to tvůj obývák, lidi by měli být rádi, že se o něco snažíš, platíš si to, věnuješ tomu čas. Za dobrotu na žebrotu. Nech si plnou vládu nad webem ty, vždyť je tvůj...

Návštěvník

Nemo          bodik            000000578       
23.08.10      22:43:08              

Jak se mohu stát přispěvatelem ? LeonB

LeonB          bodik            000002018       
23.08.10      22:56:22              

LeonB : Tím, že něco napíšeš ..

Blogger          bodik            000001022       
23.08.10      23:17:35              

Nemo : Ale jo, jasně, že si toho vážím, nicméně když to tak čtu, tak spoustu lidí už mé myšlenky nudí, že je to "pořád to samý". A že si furt "naříkám" a že nepřináším "řešení" .. a předtím jsem to bral, že prostě tohle je místo, kde jsou spřízněný duše, ke kterým mám absolutní důvěru a něco s nima sdílím a v podstatě mi to nahrazuje zpovědnici nebo psychologa nebo tak něco .. prostě pokec v trochu jiný dimenzi.

Jenže ono to má víc rozměrů a třeba teď vyšel tady o kousek zpět článek o Václavu Havlovi. Je to vyloženě na žalobu. Kdo za to ručí ? Já. Co s tím mám dělat ? Pomluva přes médium jako je net je trestný čin. Abych dokázal, že to není pomluva, musel bych mít pro ty tvrzení důkazy. Ty nemám. Takže jasnej průser. A protože nechci urazit toho, kdo to sem dal, tak mu to tady chvíli nechám a smažu to až za chvilku. Ale místo abych si teď večer dělal cokoliv co by mne bavilo, tak musím kontrolovat co zase koho napadlo kam dát a že nemohli napsat "Vráclav Hravell" aby to nebylo žalovatelný.

To jedna stránka věci. Někdy příliš akční články ze zvědavce ač asi pravdivé je další stránka věci a taky cesta k průseru .. plus se mi sem někdo občas přijde vyšklíbnout, jakej jsem debil a ubožák (to obvykle neschválím, takže si to přečtu jenom já).

Pak se tu občas zjeví někdo, kdo to chvíli hraje na hraně, aby mi pak dal vyžrat, že jsem ho nechal aby se skamarádil s dalšími a předaly se kontakty a pak mi píše mejly "A napiš ostatním, že jsme se dohodli, že teda nebudu psát, když mě nenecháš si psát co mě napadne" .. a prostě už mne to štve. Dává mi to málo, bere mi to hodně. Navíc srážka s blbcem ke který na netu dochází co chvíli je pro mne vyloženě destruktivní.

Čím víc dám prostoru jiným lidem (možnost vkládat články, uvolněnější cenzura, snaha vyjít každému vstříc, vysvětlovat všechno tak, jako by byl protihráč slušný a ne svině), tím více průserů vznikne.

No a prostě dnes jsem se vrátil z celodenní dřiny a jasně, že tady mám hodně rád asi 20 lidí, ale když to nechám běžet samo, tak se pak už jen budu divit co se tu všechno objeví, když to budu všechno kontrolovat tak je to pakárna a rozhodně mne to nebaví a hodně mne deprimuje, že většina čtenářů ani nerozpozná text, který má něco v sobě a třeba to cos napsal ty o šikaně, tak je dost slušný a hned kolem toho totál sračky a kdybych je vyházel, tak jsem za gaunera nejhoršího.

Navíc je to pořád práce to všechno číst a muset číst i to, co tě nebaví a co je blbost ..

Zkrátka už mne to pěkně štve a tohle bych viděl jako závěrečnou tečku ..

Stejně na to nebudu mít čas, budu mít děvče, rodinu, jiný starosti, budu muset vydělávat peníze a ne trávit čas kravinama, a aby mi to četla přes rameno, to nechci a jediný co mi to ještě dávalo bylo to, že se ke mě vždycky všichni chovali slušně a s úctou jako k otci zakladateli a pak přijde nějaký blbeček a povykuje na mě a celkově se vzápětí změní tón i u ostatních a prostě pokud tady nemám bejt pánbůh, tak ať to platí někdo jinej.

A problém je ten, že se tady teď stalo to, že jsem se s tím pitomou bavil a on machroval čím dál víc a prostě jsem se shodil tím, že jsem ho nevypráskal hned a dal mu čas, aby tu rozebíral diktátory, mne a všechno kolem a tím jsemn si zbořil kult osobnosti a tím pádem je KONEC.

Takže to tu prodávám ..

Kašlu na to. Mé království už mi nevyhovuje. Poplivanej bůh není bůh.

A kašpárka dělat nechci.



Hergot, to fakt nikdo nedá ani těch 10 Kč ?


Blogger          bodik            000001022       
23.08.10      23:28:03              

Blogger: Nevím, co jste si udělali s Vitttou, ale já s tím nemám nic společného. Nečtu všechno, mimo jiné také proto, že věci mnohdy splývají dohromady. Otevřu vlákno a vidím stále stejné, teď už notoricky známé teze o spotřebce a zlotřilém společenském systému, který záměrně rozvrací mezilidské vztahy a ničí rodinu, tak to rovnou zavřu, protože bych se nic nového nedozvěděl. Zvláště když ve svém bezprostředním okolí vidím na vlastní oči, že to může fungovat i jinak, ale když o tom napíšu, tak to vypadá, že ostatní nechtějí slyšet. Prostě pičičinka z diskotéky nikdy nebude kvalitní partnerka pro život, zatímco taková, která by 100% splňovala Bloggerovy požadavky na charakter, se s ním nikdy nesetká, protože Blogger nehledá jinde než na těch diskotékách. To je pak těžké.
Ale zpátky k tématu. Nevím, jak je to řešené databázově, ale prostě bych do tabulky, kde jsou názvy vláken, přidal jeden flag, dvěma nebo více stálým vláknům (která bych za tím účelem založil) bych jej nastavil na 1 a do výpisu vláken dal zmiňovaný flag do order by před datum. Pokud bych si chtěl hrát, oddělil bych ještě na stránce stálá vlákna od dočasných jedním hr tagem a hotovo, to pro začátek stačí.

Petr          bodik            000002020       
23.08.10      23:33:09              

Petr: ŽÁDNÉ TÉMA SE NEDOBERE AŽ DO KONCE
Do jakého konce? Kdo má určovat, že je téma prodiskutováno do konce a konečně jsme se dobrali oné jediné a univerzální pravdy? Kdo řekne stop, končíme, jdeme dál?

Neúměrně rychle přibývající nová vlákna? No já nevím. Já osobně jsem za každé nové vlákno rád a pokud za celý víkend žádné nepřibyde, řeknu si v neděli... no to byl zase teda víkend. :-)

Opakující se témata? Na sportovních serverech je taky každý třetí článek o Spartě. Když si budu chtít číst o koních (nechci), nebo o pěstování akvarijních rybek, půjdu jinam.

Chodíme sem na návštěvu, setkat se s lidmi, kteří mají podobný názor na svět a věci kolem. V životě by mi nenapadlo, přijít k někomu domů a začít ho peskovat za to, že mu koberec neladí s ostatním vybavením pokoje a kdyby bylo po mém, udělám to všechno jinak.

Diff          bodik            000000635       
23.08.10      23:51:26              

Diff: Konec diskuse si představuji tehdy, když je buď oponent přesvědčen o mém názoru, nebo já o jeho, anebo, pokud nedojde ke shodě, tak by ale aspoň neměly zůstávat otázky či argumenty bez odpovědí.
A protože některá témata jsou doopravdy nekonečná, myslím, že by si zasloužila ta stálá vlákna.

Petr          bodik            000002020       
23.08.10      23:55:09              

Jestli to tu někoho nudí a připadá mu pořád to samé a myslí si, že by to dělal lépe, může si přece otevřít svůj blog na nějaké platformě jako je bloguje.cz
Možná, že by zpětně docenil, co jsi pro Zpovědku udělal ty.

Vytvářením Zpovědky jsi netrávil čas kravinama. Rozsahem a kvalitou už z toho máš velmi pěknou webovou knihu od Blogger a kolektiv :-) Myslím, že v tom je pravá hodnota textů a smysl webu.

O tom, že zodpovídáš za vše, co máš uveřejněno na stránkách, jsem už taky přemýšlel. O důvod více nechat si adminování sobě. Že třeba příspěvků bude méně a reakce se nebudou zobrazovat tak rychle, s tím se čtenáři musí smířit. Je to tvůj web. Tvůj web ani nemusí být demokratický... Vždyť internet je svobodné médium, každý si může psát svůj web a na téma, jaké vyhovuje jemu. Kdo chce demokracii, může si ji založit na své doméně. Kdybys to tu v nějakém návalu rozmrzelosti celé smazal, byla by to škoda. Vždyť je v textech uložena hromada práce.

Nemo          bodik            000000578       
24.08.10      00:01:30              

Blogger: A ještě jednu věc k zamyšlení, když jsi mluvil o těch "zpřízněných duších". PROBOHA, kdo je lepší přítel? Ten, který ti říká, co chceš slyšet, anebo ten, kdo ti vmete tvrdou pravdu do očí, a zároveň se snaží podle svého nejlepšího svědomí něco smysluplného poradit?

Petr          bodik            000002020       
24.08.10      00:09:20              

2petr:
Tohle je slabina prakticky všech blogů. Buď jsou pravidla restriktivní a publikování je dovoleno jen několika vyvoleným. Důsledek je ten, že se žádné téma nedobere do konce a komentáře se stávají stereotypními a časem se dá dopředu odhadnout, jak na článek bude ten který ze zdejších "štamgastů" reagovat.
Nebo jsou pravidla benevolentní, a psát komentáře může skoro každý. Diskuse je pak živější, živelnější, ale taky nepřehlednější a kvalitní názory se v ní ztratí.
Řešením by mohlo být barevné odlišení kvalitních a méně kvalitních komentářů (bílá/šedá) případně odlišení komentářů "štamgastů". Ale vážně nevím, jak chceš někoho nutit reagovat na (podle tebe) nezodpovězené příspěvky.

S rostoucím množstvím článků se zpovědka stává docela nepřehlednou, to je pravda. Chtělo by to články nějak třídit, otázka je podle jakého klíče (tématu?důležitosti?).

Taky mi vadí, že většina českých blogů je jen o hospodském nadávání na poměry a žádném řešení. Zpovědka patří mezi těch několik lepších, ale občas to taky sklouzává k IV.cenové. Tady si musí každý z nás sáhnout do svědomí a zamyslet se, nakolik jsou mé příspěvky jen kafrání a nakolik přispívají k objasnění nebo řešení.

Když to shrnu, blog je takový, jací jsou na něm lidé a jakou vyvíjejí aktivitu. Kvalitní blog vyžaduje spoustu práce a úsilí všech lidí. Tohle jediný člověk sám nezvládne.
Poslední dobou se to tady docela zajímavě rozjíždí a byla by škoda to teď vzdát, když už se sem dostalo dost zajímavých osobností a mají co říct.

Jarda          bodik            000002022       
24.08.10      00:10:06              

Petr: Proboha co pořád máte s tím, jak se vmete tvrdá pravda do očí .. víš kolik je na světě pravd ? Když je na mě někdo sprostej a tvrdej a nesouhlasí, myslíš, že mě s ním baví kecat ? Mě zajímá můj názor a jeho názor podanej tak, abych ho zkousnul a sám si udělám na základě toho výsledek.

Rozhodně nestojím a samolibýho typa co mi bude do očí nadávat a tvrdit "nemáš pravdu, jsi vůl" s tím, že mi tím snad pomáhá ..

Stojím o lidi, se kterýma si rozumím. Nebo kterým rozumím. Nemusej mít stejnej názor, ale musej se chovat slušně a vstřícně a mít zájem na tom, abych je pochopil.

Blogger          bodik            000001022       
24.08.10      00:11:34              

Petr: Tak to se ti povedlo. :-) Mohl jsi s tou kritikou počkat, než bude Vitttovská otázka vyřešena a zapomene se. No nic.

Blogger: Z psychologického hlediska chtějí být aspoň na netu všichni soudruzi. Většina lidí podvědomě dříve či později nesnese být pod nějakým pánembohem. A když už se neodváží k boji proti totalitě ve skutečném světě, tak si to alespoň vykompenzuje světem virtuálním. To je ten problém. Nechci tím nikoho obhajovat, jen říkám, jak to je. A je to smutné, neboť je to boj proti totalitě, která bojuje proti totalitě. Proud proti proudu, který jde proti proudu. Každá revoluční síla musí být ve své struktuře totalitní, to je jeden z prvních předpokladů úspěchu. Je ideální vytvořit iluzi, že tady nikdo pánembohem není, a případné závadné příspěvky prostě nepustit a tvářit se třeba, jako že to byla chyba webu. Lidé vždycky chtějí nějaké přeludy, vždy budou muset být nějak obelháváni, protože některé úmysly se prostě utajit musí. Ale je samozřejmost, že to není tak úplně snadné. Aktuálně navrhuji to tu na nějakou dobu (třeba na měsíc) zmrazit. Pak se uvidí. Já nicméně zůstávám věrný původnímu účelu tohoto webu (tedy alespoň tak, jak ho vidím já), tedy informování lidí alternativními informacemi a vytvoření protiváhy vůči oficiální agitce. Mám dojem, že ve chvílích rozporů na tomto webu se zapomíná na jeho účel. Tento web jde proti proudu, kdo jde proti proudu v něm, ten jde ve skutečnosti s oficiálním proudem a je stádní. Jakékoliv protiproudařství na tomto webu je naprosto kontraproduktivní a ten proud proti oficiálnímu proudu to rozkládá zevnitř. To si ale málokdo uvědomí. Servat o moc se můžeme, až současný oficiální proud porazíme. Do té doby bychom měli držet spolu. Ale teď je to pouhá fantasmagorie a já momentálně nemám čas ani sílu se tím více zabývat. Ale to co se tady teď děje, je přesně to, co vládnoucí kliky chtějí - aby se všechny potenciálně nebezpečné skupiny rozpustily už v zárodku svojí názorovou roztříštěností. Vykašlat se na diskuze. Udělat web, kde se budou informace podávat jako hotová věc, s cílem ovlivňovat veřejné mínění.

K. Goldstein          bodik            000001265       
24.08.10      00:13:41              

Nemo : Máš pravdu, ale v tom případě, když to vrátím o třičtvrtě roku zpátky a uberu prostor všem ostatním (že tu budou jen mé hlavní texty), tak zrovna jásat nebudou.

Mě by vyhovovalo, kdyby to ode mne někdo koupil a jel si to jako diskusák a já bych si založil svůj deníček znovu a zaheslovanej a pozval si tam 10-20 věrných a bylo by to v pohodě a ušetřil bych si všechny ty problémy. Na zaheslovaným webu není důvod něco hlídat. Jsme slušní lidé, známe se, v diskusi se urážky nebo svinstva objeví jen těžko.

Vždycky to dělají cizí nebo ti, kdo jsou tam méně než 2 měsíce. Při posezení s přáteli žádné riziko nehrozí.

Takže takovou mám tak nějak vizi ..

Blogger          bodik            000001022       
24.08.10      00:19:30              

Nemo: Jo, internet je tak svobodné médium, že 90% všech existujících e-mailů je spam a nezabezpečený počítač je po připojení do 45 vteřin hacknutý či zavirovaný. Sám jsem zvědavý, kam se bude internet dále ubírat a jak bude vypadat jeho budoucnost. Zatím je to médium, kde neplatí absolutně žádná pravidla.

Petr          bodik            000002020       
24.08.10      00:19:41              

to Petr : Dobrat se konce diskuze u většiny témat by bylo nemožné. Neustále se objevují nové informace, souvislosti a pohledy na věc. Téměř všechna vlákna by tedy byla stálá. I to o Mašínech... :-) I to o nesmyslnosti věčného života a zhoubnosti jistot. Třeba i o technickém pokroku si myslím, že je naplňováním touhy po jistotě. Sto lidí, sto názorů.

Nemo          bodik            000000578       
24.08.10      00:31:26              

Petr: Pravda. Je to Tvoje pravda, já třeba ani s jedním bodem tvých návrhů nesouhlasím. Mám rád Zpovědku takovou, jaká byla do teď a je to zkrátka balzám na duši. Nepíšu to proto, že bych se snažil lézt Bloggerovi do prdele, jak jsi naznačil. Prostě to tak mám a hotovo.

To chceš jako svolávat místní osazenstvo pod určitá vlákna v okamžiku, kdy se ti bude zdát, že je tam ještě něco nedořešeno a nějaký argument zůstal nevyvrácen? Pojďte tam všichni teď hned. ještě nám tam něco zbývá dořešit. Nedošlo tam ke shodě... Byl bys asi velice populární admin... :-)

Mě naopak vyhovuje, že diskuse, která i po padesáti příspěvcích zůstává stále otevřená. Přidání dalších příspěvků už by pak bylo motání se v kruhu. Nejde přece o to, dobrat se nějakého cíle. Jde o tu cestu, o ten pokec, výměnu názorů, jedna perla vedle druhé...

Diff          bodik            000000635       
24.08.10      00:32:58              

Tak jo .. tak teda ruším aukci .. už není od 10 kč :)) .. musím si to promyslet.

Blogger          bodik            000001022       
24.08.10      01:03:25              

Budoucnost internetu : myslím, že se jeho svobody budou snažit mocní osekat v rámci "boje proti terorismu" a "potřeby blaha pro lidstvo."

Proti spamu se vymýšlí zavést zpoplatnění posílání e-mailových zpráv malým finančním obnosem. Uvidíme.

Nemo          bodik            000000578       
24.08.10      01:19:06              

Blogger: Tvrdá pravda (pokusím se ji napsat co nejšetrněji) je třeba to, že když píšeš o tom, jak bylo nejlepší, když dříve každému vybírali životního partnera rodiče, tak z tebe mluví zoufalství. Promiň, ale je to tak. Tahle věc popírala veškerou podstatu mezilidských vztahů a de facto je zredukovala na majetkovou politiku. A já prostě nedokážu uvěřit tomu, že by sis tohle doopravdy přál. Kdyby sis v sobě nevláčel to příšerné citové zranění od bejvalky a bezpočet maličkých od přítelkyň, které zároveň dotvářejí pocit marnosti, nikdy by tě taková věc ani nenapadla.
Je to stejné, jako když někomu ukradnou něco hodně drahého, na čem mu záleželo a do čeho vložil duši, a on pak velebí hraběte Vlada Tepese, který zavedl za jakýkoli zločin univerzální trest - nabodnutí na kůl. Takové názory a pocity jsou v dané chvíli pochopitelné, ale není to cesta ven.

Petr          bodik            000002023       
24.08.10      03:00:20              

všichni jenom kritizujou a nikdo nic neocení, kurňa chlapi nebuďte jak kundy co hledaj na všem chyby, kdyby ten blog nebyl tak tady nepindáte o tom co změnit, prostě komu se tu nelíbí ať si * políbí

Anonym Bery          bodik            000001694       
24.08.10      03:09:16              

to Blogger: proč vždycky když někdo něco vytvoří, hned se najde kibic, kterej to chce zlepšovat?, řekl bych že většina projektů inovaci nepřežije a jde do háje, takže pozor! ne z každýho hujera se vyklube Edison :), z hlášek typu "berte to prosím jako konstruktivní kritiku" je mi blbě, opáčil bych "to si ale hodný že si na tom našel chybu" protože kibic nikdy nepochopí, že jen hloupě tlachá, kritizovat dokáže každej, psát blog jenom někdo :)

Anonym Bery          bodik            000001694       
24.08.10      08:26:45              

* Petr
* Tak když jsou tato témata natolik oblíbená,
* proč nevytvořit dvě stálá diskusní fóra

Na diskutování je potřeba mít PODNĚT. A tím podnětem je nový článek.

* Petr
* Spousta příspěvků je pouhým KONSTATOVÁNÍM neutěšené skutečnosti,
* avšak bez jakéhokoli nástinu řešení

A co bys chtěl řešit? Jedno zrnko písku nemůže pohnout s takovými problémy. Vem si rozkládající se Římskou říši 5. století a pokus se jí jako jednotlivec zachránit. Jakou postavu by sis pro své snažení vybral? Valentinián III? Aetius? Stilicho? Ricimer? Nebo snad Aelia Eudocia či Iusta Grata Honoria (kvůli které Atilla požadoval půl říše)? Takže zbývá jen kecat. Smiř se s tím.

* Blogger
* Zpovědka ... je to pro mne tvrdě prodělečná záležitost

Hele. Hraní šachů (na krajské úrovni, nikoliv na úrovni velmistrovské) je taktéž prodělečné a hraju. Buď tě to baví a pak to dělej, nebo tě to nebaví a pak s tím sekni.

* Blogger
* Hergot, to fakt nikdo nedá ani těch 10 Kč ?

Když doma někdo přijde s návrhem, abych vyluxoval (matka), nebo šel házet na valník hlínu (bratr) nebo si šel zajezdit na kole (synovec), tak často (žertem) říkám, že to je jako by mi nabízeli zmrzlinku.

Nabízíš akorát práci a starosti! Tohle se musí dělat ze zájmu a zapálení. Jinak to má (silně) mínusovou cenu (jako že bys musel ještě tomu dotyčnému zaplatit, aby tě toho břímě zbavil).

* Nemo
* Vytvářením Zpovědky jsi netrávil čas kravinama.

Souhlas. Ujasnil jsem si tady (o ženských) dost věcí. Přirovnal bych to k bádajícímu maníkovi z 18. století, kterému se dostane do rukou učebnice fyziky z 20. století (jó, sci-fi). A maník čte, a říká si jako že tohle je přesně ono, sám cítil, že to přesně takhle je, ale v té učebnici je to tak srozumitelně a přehledně podané ...

Ještě zbývá to vydat knižně - jako Hausmann s tím jeho dílkem "Zásady mužského šovinismu" (na nasrání feministek je jeho kniha fakt super).

Roman          bodik            000001160       
24.08.10      09:11:06              

Boggere, zpověďka je tvoje a ty jsi stejně stěžejní autor, navíc máš pěknej sloh a dobře se to po tobě čte a ještě ke všemu jsou ty články zajímavý. Stejně se vždycky těšim hlavně na to co vypadne z tebe. Dělej si dál svojí Zpověďku podle sebe a na nás se vykašli. Já jí budu číst i když mě odsud vyhodíš.

GATACA          bodik            000001241       
24.08.10      09:34:47              

Opravovat něco funkčního kladivem je neekonomický nesmysl. k

S.Ogilvy A          bodik            000002025       
24.08.10      09:38:45              

Ne, že bych souhlasil se vším, co tu napíšeš, ale to, že občas píšeš "můj milý deníčku" je víc než jen parodie puberťaček. Tohle je o tobě a nikom jiným.

S plusama i minusama. I příspěvky ostatních tu jsou protože patřej do tvýho světa. Je to tvůj pohled na svět. Ne, že by pohled na svět někoho jinýho měl menší cenu, ale to zase budou jeho stránky.
V netu se moc nevyznám, ale myslím, že nějakej blog či stránky si může udělat doopravdy každej. Je toho plno a většinou se člověk těžko prokousává.

Ten program spíš prodávej, byť jen za symbolickou cenu. Nebo to dávej jako plus ke svým dalším programům, ale ne úplně zdarma.

A co se týče toho, že nebudeš mít čas, tak to nebudeš obnovovat každej den. Blbý je čekat a nevědět, kdy se to objeví, ale jestli je přesně daný, že tu nový texty budou každý druhý, třetí den nebo každý týden, tak to už je zase normální. časopisy vycházejí taky každý týDen, čtrnáct dní nebo měsíc a je to normální.

Radim A          bodik            000002026       
24.08.10      09:45:50              

Po pravdě jsem tu jen chvíli, takže asi nemám takový přehled jako ostatní.

Zatím jsem ze svého pohledu zaznamenal jen několik drobností, které by myslím mohly doznat zlepšení. Rozdělil bych je na dvě skupiny. Technické a osobnostní.
Technické:
- Diskusím chybí přehlednost. Reakce na starší posty je skoro neidentifikovatená. Chápu že to ale asi obnáší sakra práci, něco takového vychytat.
Osobnostní-spíše postřehy:
Tady jsem na tenkým ledě. Každý je tu osobnost. Snad částečně chápu Bloggera co tu chce mít za prostředí a snad nejsem v kategorii vysíračů či nějak nepřijatelných. Zdá se mi zatím, že nejen sám Blogger malinko ještě hledá a není si jist.
Troufám si odhadnout, že nechce pouhé doupě stejně pochroumaných bytostí se kterými si bude jen notovat, tydly-fydly. Notování si možná chvilku hladí na duši díky efektu sdílené bolesti, jež se pak jeví jako poloviční. Selanka je fajn jen chvíli, ale na druhou stranu všeho moc škodí, ne? Možná že chce také jiné pohledy-názory, ovšem zakopaný hafik bude ve formě sdělování toho co mu nevoní. Přímo úměrně jeho bezbřehosti benevolence k formě souhlasných názorů s jeho je minimální tolerance/citlivost k formě nesouhlasných názorů. To se pak nesouhlasí dost blbě. Aspoň tento dojem mám s diskuse s Vitta.

JiF          bodik            000002027       
24.08.10      13:32:55              

K. Goldstein: Pokud by měl být nesouhlas s názory místní většiny zakázán, pak jednoznačně podporuji tvůj návrh. Protože diskuse, kde se nepřipouští nesouhlas, je zbytečná a vlastně ani není diskuse. Blogger by se měl v první řadě rozhodnout, jestli chce mít DISKUSNÍ SERVER, anebo ONLINE ČASOPIS. Jedno nebo druhé, ale obojí zároveň nejde. Pokud by to měl být diskusní server, pak zákonitě musí být ponechán prostor i protichůdným názorům. A pokud to má být online časopis, pak by bylo jen a jen fér, kdyby byla diskusní vlákna zrušena a články by přes online redakční systém, mohlo přidávat jen pár vybraných autorů.
Ovšem v takovém případě by si těch pár vyvolených autorů mělo uvědomit, že mají jistou odpovědnost za čtenáře. Nemělo by se tedy stát, že některý z nich pod vlivem své momentální osobní situace začne psát nesmyslné bludy ze zoufalství (jaké by soudného člověka v normálním rozpoložení nenapadly) a ostatní ho nechají při tom. Aneb: Quod licet bovi, non licet Iovi. :-)) Ano, je to prohozené úmyslně. Protože co si dovoluje kterákoli anonymní nula na diskuzáku, to si nemůže dovolit zodpovědný redaktor elitního časopisu, pokud má časopis zůstat elitním.

P.S. Kdysi jsem pročítal na nějakém architektonickém webu diskusi plebsu s nějakým slavným architektem. A nějaký pitomec tam napsal, zrovna jako tady, ubohý výkřik do tmy, něco jako "tugendhatka je hnusná a měla by se odstřelit". Na takový blaf se samozřejmě sluší odpovědět jen něco jako "drž hubu/prdel/klapačku, ty šneku/užovko/lopato/vokurko", ale to můžeme my tady a ne slavný architekt na oficiální konferenci. Ten musí napsat: "Vážený pane, když nevíte nic o architektuře, bude lepší pomlčet".

Petr          bodik            000000046       
24.08.10      13:56:58              

JiF : Změnil jsem pravidla, aby bylo všechno zcela jasné, snad se příště podobným lapáliím vyhneme, hlavně se nebude muset nic vysvětlovat. V pravidlech je to teď jasně.

www.zpovedka.cz/info.htm




Blogger          bodik            000001022       
24.08.10      14:05:18              

Petr: Chci svůj deníček s diskusí pod texty .. pokud chce někdo provozovat diskusní server, ať se o to stará sám (může to mít jako mutaci), software a prostředí dostane ode mne grátis (běží to i na free hostingu a výdaje mohou být i nulové). Hodně jsem nad tím za posledních 24 hodin přemýšlel, tohle místo bych chtěl hlavně jako svůj deníček. Diskusi se nebráním, ale musí se mi líbit (být slušná se zajímavými lidmi a zajímavé myšlenky a nesmí mne to štvát).

Pokud mi tu něco bude vyloženě vadit, tak to tu prostě nebude.

Blogger          bodik            000001022       
24.08.10      14:19:45              

Blogger : Přečet jsem si to. Jsou tam pro mne jasné části a ty méně jasné, nebo spíš na aktuálním nastavením Admina prudce závislých kritérií. S ničím nemám problém a bude-li některý můj post špatně(na základě predikce toho jak jsem co určitě myslel), tak tu hold nebude. Možná taky já, OK, no problema.

JiF          bodik            000002027       
24.08.10      14:24:56              

Jinak ještě k technickejm věcem, co tohle rozhranní umí:
(pro zájemce který by chtěl vlastnit diskusní server)

S nastavením a oživením pomůžu a probozovat to pak může i technickej diletant nebo kdokoliv, kdo má doma pc s jakejmakoliv Win. Je to jen aplikace jako word.

- příspěvky může odklepávat pouze admin (třeba i jednou za 3 dny).
- nebo příspěvky visej na webu na stránce adminů a čekají kdo je odklepne nebo zamítne.
- nebo to jede bez odklepávání na automat a zobrazí se všechno.
- zpětně lze jakejkoliv text vrátit zamítnutej nebo odstranit.
- v krajním případě lze i již uložené texty editovat.
- systém lze buď spustit párkrát za den nebo jede jako aplikace na liště a každé 4 minuty zkontroluje web a uloží změny, kdo co napsal.
- vkládání textů lze povolit i všem hned na hlavní stránce.
- ideální koncepce je mít to spuštěné ať si to hrabe na net samo a nechat adminy na webu to hlídat na stránce adminského rozhranní.

Řešení obsahuje filtry proti robotům (nemusej se zadávat ty blbý čísla jako jinde), databáze je v pc doma, zranitelnost na webu je nulová. Ikonky, obrázky i grafiku lze snadno změnit na úplně cokoliv podle vaší fantazie. V případě neodeslání příspěvku se nově ukazuje hláška přes celé okno.

U diskusí lze i zamknout dole vkládání, lze vyhledávat, kontrolovat zamítnuté atd.

Reálně to pro laika, který chce pouštět všechno, obnáší jen mít puštěnou na liště PC aplikaci a nemusí vůbec nic řešit.

Takže kdyby to chtěl někd rozject sám za sebe jako alternativu, tak má grátis web s tím, že mu ho i oživím .. ale stejně bych byl radši, aby si přemakal grafiku a tak ..

Blogger          bodik            000001022       
24.08.10      14:27:35              

JiF : Jasný. Nejsem zlej člověk. Ve skutečnosti chci vypráskat jenom sráče, co to přišli kazit .. ale napsat na ně zákony je těžký .. musí to bejt hodně na libovůli Admina .. jinak se budou hádat donekonečna a hledat argumenty. Proti lidem, co se chovaj slušně, vůbec nic nemám.

Blogger          bodik            000001022       
24.08.10      14:30:26              

Jinak ještě drobnost. Ta nabídka na web je určena jen nickům, kteří tu existují déle než 2 měsíce ..

Blogger          bodik            000001022       
24.08.10      14:44:15              

Blogger : V tom případě jsi si dal dost práce/hloubání nad pravidly. Což je dobře. Jen některá násobíš. Ale furt lepší aby to tam bylo "vosumkrát", než aby to tam nebylo.
Že jsi zlý jsem si nemyslel a nemyslím. Opravdu zlých lidí je velmi málo, myslím. Ale je strašná spousta nešťastných... a často zbytečně. Ale to je na samostatnou diskusi.

JiF          bodik            000002027       
24.08.10      15:06:08              

Když někdo bude slušnou, civilizovanou formou, věcně a bez vulgarit či ubohostí zpochybňovat názory zdejší většiny (nebo tvoje), přičemž jeho argumenty budou mít nějakou váhu, logiku a smysl ...
... může být považován za sráče, co to přišel kazit?

Petr          bodik            000000046       
24.08.10      15:41:46              

Petr: podstatná není forma, ale úmysl. Plácám se na netových diskusích deset let a poznám co kdo chce říct a na co se hraje i když jsou to jen náznaky. Potíž je, že to laikovi nevysvětlím.

Třeba u Vitty jsme skončili při mejlovém vysvětlování na tom, že mi píše "Zpucoval jsi mě jak nějakýho školáka, tohle si na mě nikdo dovolovat nebude, vím toho o tobě dost a vím jak na tebe a dokážu napsat .." .. prostě svinstvo a pak píše takové ty cinty "S tebou je teda prdel. Tak podívej, Tomási. Já ti to teda napísu polopate, protoze jinak asi jen tak nepochopís,o co vlastne jak na "Zpovedce" tak ale i v zivote jde.".

Prostě když je někdo drzej a namyšlenej i když je na návštěvě, pasuje se za soudce, nedá se zastavit, myslí, že má patent na rozum, tak přestože se chvíli chová slušně, tak jen čeká až toho bude mít v ruce víc (třeba adminský práva a pár lidí, kterým zaimponoval svou dominancí a případně záměrnou shodou názorů s jejich .. to funguje, je to stejný jako lichotka) a prostě pak proti tobě vyjede. Vyjel na admina, horší přečin ani udělat nejde. Tady není co řešit. Ale nevyjel by, kdybych ho nechal srážet normální lidi a kasat si na jejich problémech ego.

Hlavní potíž je, že běžnej člověk, kterej toho na netu moc za sebou nemá nebo nemá zkušenosti se sráči, tak z reakcí fakt nepozná, co má proti sobě. A já tu nejsem od toho, abych někomu do zblbnutí něco vysvětloval nebo proč jsem co udělal. Prostě zkusil jsem benevolentní cestu, fakt to nejde. Přitvrdíme a nikomu nebudu nic vysvětlovat. Stejně je to nanic.


Pokud napíšeš co se mi nelíbilo, poznáš to tak, že se to neobjeví. Jiná cesta pro mne po minulé zkušenosti už není.

Navíc jakákoliv debata o mejch pravidlech už je hodně na hranici, protože to je moje kompetence a nikoho jinýho. Tudíš nemusím nic vysvětlovat.

Ale jak říkám, nebráním se tomu, aby si kdokoliv z těch, kterým na diskusáku záleží, tak aby si udělal svou mutaci a jelo to tam v podstatně benevolentnější formě. Mě se měkkost ale neosvědčila a tvé názory s Mašínama jsou pro mne hodně na hraně, ale zatím jsem to vždycky zkousnul.

To co jsi napsal Wefkovi jako reakci na vybombardování vily, to už projít nemělo a neprojde. Jeho názor mohl fungovat i jako vtip. Neubližoval tobě, jen byl proti. Navíc byl docela kreativní.

Blogger          bodik            000001022       
24.08.10      17:59:04              

Blogger: A co jste si s tým Vittou porobili? Z textu i reakcí naznávám že něco asi ano leč marně hledám jakékooli vysvětlení kdekoli na Zpovědce. Ale vypadá to jako něco zásadního, když se tedy loučí definitivně.

Czarna wefka          bodik            000001628       
24.08.10      18:23:57              

Petříčku, pokud tě prostě pustím do obývýáku a ty se mi tam vysereš na zem, vrazím ti do držky devítku až se ti zoubky rozlétnou a vykopnu tě zavřenými dvěřmi z baráku. A nebudou mne zajimat ani tvé modrácké kvaky o totalitě a ani tvé mečení že na stěně obýváku nemám tabuli nadepsánu "Návštěvní řád" s položkou "Sraní na zem se zapovídá". Překvapuje mne že právě pravičák a modrý fašounek pro kterého by mělo soukromé vlastnictví být posvátným teletem má problém na Zpovědce s jeho respektováním, a potažmo si ještě stěžuje i poté co je mu zde uveřejněn Bloggerem jeho provokativní výlev (což bych já opravdu neudělal a obdivuji v tomto Bloggerovu toleranci). Na rozdíl od něj totiž už vím že lidé vaší krevní skupiny podobné vstřícnosti jen zneužijí k dalšímu okopávání kotníků. A že rozumí jen argumentaci z pozice síly, kterou ostatně sami adorují.
čemu, nynaný milánku nerozumíš na tom, že v Bloggerově prostoru platí Bloggerova pravidla? To ti toskánský šu...n Topolánek, křivohubý Vondra, humanitární bombardér Vašek Sedmilhář a zombijí držka Thatcherová nevysvětlili co je to respekt k soukromému majetku? Měl bys napsat Kundolíze či Bullshitovi, nebo možná jistému penzionovanému generálu chilské armádyjehož adoruješ, třebas ti to pověděj jednodušej abys to i ty pobral.

Czarna wefka          bodik            000001628       
24.08.10      18:25:12              

A ad megahnus Tugenthat: naházet napalm a zbytek přejet buldozerem. Tak!

Czarna wefka          bodik            000001628       
24.08.10      19:27:39              

Jdi se poklonit mumii a pak alou na lampiónovej průvod, jiskřičko!
Jo, a tugendhat si moc neber do pusinky, když sami jste dokázali postavit leda tak PAKUL a frontu na maso!

Petr          bodik            000002032       
25.08.10      09:55:32              

Mumii jsem se už poklonil a byla supr! Dodnes zažívám orgasmus při vzpomínce na tu bojovně trčíčí bradku a voskový škleb. Tož sem plán splnil na 200%! No ale ty bys Pétříčku měl popílit za Toskánským pyjem a pak bys nemusil nahánět Gretchen, čučkařu. Škoda že tu funkcionalistickou ohavnost nemoh dostat do drápů kaiser Josef II blahé paměti, on by s ní už uměl naložit jak si taková ohavnost zaslouží. Počítám dělostřelecká kasárna nebo městskej chudobinec?
No a co se tejče staveb vás modráčků petříku, my všeci víme že na ten tunel co jset nedávno realizovali v Práglu žádnej komanč nikdy neměl ani mít nebude. Hele, neděláš tam přenašeče papírů stavbyvedoucímu? To by jak by pravil Ogilvy "Vskutku přemnohé objasńovalo"...

Czarna wefka          bodik            000001628       
25.08.10      10:31:35              

Blogger: Gretchen je zde tuším od 20. června, tedy dva měsíce...a zkrátka mi hlodá v hlavě myšlénka...že jsi dal nabídku, která se neodmítá. Mám na mysli nabídku diskusního webu. Tak nevím, láká mě to. Moc. Jen si ještě musím položit otázku, zdali na takovu záležitost mám kapacitu a morál.

Gretchen          bodik            000001071       
25.08.10      10:35:57              

Blogger: Samozřejmě nechci slevu zadarmo ;).

Gretchen          bodik            000001071       
25.08.10      13:34:16              

Wefka: Super! Tak ještě červený šáteček na krk, modrou košilku, tesilky s opaskem a zazpívat Internacionálu!
A zítra bude branné cvičení! To se dětičkám nejdřív rozdají plynové masky bez filtrů, a ony si je musí samy vyčistit tampónem namočeným v ajatinu. Potom si je dětičky nasadí na xichtík, obléknou si pláštěnky, na ručičky a na nožičky si navléknou igelitové sáčky zajištěné gumičkami, a takto chráněné proti chemickým zbraním amerických imperialistů se vydají v červnovém horku na dvoukilometrový pochod přes les. A pokud jsou hodně hodné, tak místní vojáci jim ještě půjčí vzduchovku! To by se ti líbilo, viď?
Jenže to ty nepamatuješ, ty akorát nosíš triko s xichtem Che Guevarry, protože je to v módě, a užíváš kapitalistické výdobytky, co zajistí tvůj tatínek podnikatel a bývalý stranický funkcionář. A možná chodiš podkuřovat Drawidovi Měchovi z KSM. Tak tedy čest blow jobu!

Petr          bodik            000000046       
25.08.10      23:45:44              

Petr - nějak vás nechápu. Na jedné straně říkáte, že byste kradl za každou cenu jako SZ, jen kdyby vás vzali k sobě a na druhé wefkovi předhazujete komunisty, jako kdyby někdo v SZ nebyl bejvalej komouš a pak to oboje postavíte na hlavu hlásáním obdivu k nezištnosti a sebeobětování M.

Anonym          bodik            000002039       
26.08.10      14:21:50              

Anonym: Chtělo by to také nebrat všechno úplně 100% vážně. Flame s Wefkou beru jako víceméně humornou záležitost, na jejímž počátku byly jisté neshody v oblasti architektonického vkusu, které postupně vygradovaly až ke šnečím zadnicím. :-)) Prostě jako ty klasické netové flamy znepřátelených táborů Windows versus Linux, Canon versus Nikon, iPhone versus HTC ... a samozřejmě levice versus pravice.

Petr          bodik            000000046       
28.08.10      20:39:46              

Milý Petře, já neberu všechno úplně stoprocentně vážně. Dokonce většinu věcí neberu vážně vůbec. Jen jsem hned nevěděl, do který části mám zařadit vás.

Anonym          bodik            000002050       
31.08.10      07:56:14              

Pietříku, přesně jak pravíš. S tebou se dá štenkrovat na úrovni ne jako kvaky Aleny na nichž je prd vtipného, jen z nich čiší tupost vesnické blbky, ublíženost zahořklé stárnoucí kozy, a nekonečká namistrovanost hvězdy nejmenované dědiny a doktorky fyziky...
Doufám že se narozdíl od ní aspon rozmnožíš, jen ušetři chudáky děcka modrého výlachu hlav nebo z nich budeš mít na tuty anarchisty a dredaře.
Já tu levici v reále neberu až tak moc vážně (více na wikipedii pod hesly populismus a demagogie)a fandou Sparty jsem jen proto že se zde vyskytl tak vášnivý fanda Slávie (s váma je vždy snadná legrace, prostě, podobně jako kdysi se zarytými svazáky a rusofily).

Czarna wefka          bodik            000001628       
31.08.10      11:27:20              

Svět podle Petříčka:
Za všechno můžou komunisti! Ať žije kapitalismus! Pod pevným vedením ODS svorně k světlým zítřkům! S USA na věčné časy! Zmrdi všech zemí, spojte se!

Czarna wefka          bodik            000001628       
31.08.10      15:44:12              

Neboj, já svoje děcka pošlu do BURŽOAZNÍ POLOVOJENSKÉ ORGANIZACE MLÁDEŽE (jak slovník cizích slov z roku 1982 definuje skauta) a tam už z nich vychovají kované modroptáčníky a topíky! Ti se ve světě neztratí (teda, než to ten svět zabalí).

A proto:

Hoja hoj, hoja hoj, v Klausi máme zastání,
hoja hoj, hoja hoj, soud nás ochrání!
hoja hoj, hoja hoj, reformy a ždímání,
Hoja hoj, hoja hoj, lidi bezbranní!

Petr          bodik            000000046       

Pokud máš k věci co říct a dokážeš pomoci, neváhej a piš.   Platí přísný zákaz používat sprostá slova a urážky.

Uložený text (pokud je podnětný) se zobrazí po kontrole Robotickým Adminem na serveru.
Přihlásit se stačí jen jednou za 5 hodin a pak již lze psát texty bez vyplnění jména a hesla.

Nick:                                            Muž / Žena   M / Z
                                  
Heslo:     (nepovinné)

Vkládaný text:

Přilož smajla:
Super! To ne! Fandím! Ale jdi! Táhni! Brečím! Ty jo! Teda! Pusík!
nic